تارتار: بردن استقلالِ شفر کار هر تیمی نیست، کار حریف را در نیمه اول تمام کردیم

به گزارش مجله پریها، سرمربی پارس‌جنوبی‌جم می‌گوید تیمش با پیروزی برابر استقلال دست به کار بزرگی زده است.

تارتار: بردن استقلالِ شفر کار هر تیمی نیست، کار حریف را در نیمه اول تمام کردیم

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: بردن استقلال بعد از آمدن آقای شفر کار هر تیمی نیست. می دانستیم کار سختی داریم. با توجه به نتیجه این تیم مقابل تراکتورسازی، بازیکنانش روحیه مضاعفی داشتند. انصافا بازیکنان ما در نیمه نخست کار استقلال را تمام کردند. آنقدر خوب بودند که استقلال از زمین خودش خارج نشد. اگر گل دوم را می‌زدیم، اینقدر زیر فشار استقلال نمی‌ماندیم. طبیعی بود استقلال تیم ما را تحت فشار بگذارد. با این وجود بازیکنان ما می‌توانستند در تصمیمات آخر بهتر کار کنند. باید از این هواداران که یک پارجه زرد پوشیده بودند، تشکر کنم. این برد را به آن ها تقدیم می‌کنم. هیچ حریفی با وجود این هواداران از استرس خارج نمی‌شود.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره بستن راه‌های نفوذ استقلال در طول بازی گفت: وقتی تیم ما عقب بازی کرد، باید جناحین را می‌بستیم. البته یک توپ خوب به وریا رسید که خوش شانس بودیم. باید از هر چهار بازیکن کناری تیم تشکر ویژه کنم که اجازه ارسال به استقلال ندادند. به جز ضربات ایستگاهی، بازیکنان استقلال ارسالی نداشتند. همه بازیکنان ما زحمت کشیدند.

او در واکنش به اینکه کسب تجربه در لیگ هفدهم موجب بهتر شدن جایگاه این تیم در جدول می‌شود، گفت: اگر منطقی باشیم، ما نباید بالای جدول باشیم. بازیکنان از نظر مالی هم خوب تامین نمی‌شوند. امیدوارم مسئولان استانی بیش از این به تیم‌مان توجه کنند.

منبع: isna.ir
انتشار: 26 مرداد 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 270

به "تارتار: بردن استقلالِ شفر کار هر تیمی نیست، کار حریف را در نیمه اول تمام کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: بردن استقلالِ شفر کار هر تیمی نیست، کار حریف را در نیمه اول تمام کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید