برگزاری نشست رؤسای دانشگاه ها در دانشگاه علم وصنعت

به گزارش مجله پریها، نشست رؤسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری سراسر کشور فردا، دوشنبه با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می گردد.

برگزاری نشست رؤسای دانشگاه ها در دانشگاه علم وصنعت

به گزارش خبرنگاران، در آستانه شروع سال تحصیلی دانشگاه ها، نشست رؤسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری سراسر کشور فردا دوشنبه با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و تعدادی از مسئولان در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می گردد.

در این نشست یک روزه معاون اول رئیس جمهوری سخنرانی خواهد نمود و پس از آن، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به تبیین شرایط آموزش عالی کشور در شروع سال تحصیلی جدید می پردازد.

در ادامه این نشست، دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری و دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم گزارش خود را در خصوص وضعیت اشتغال زایی دانش آموختگان و مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه ها ارائه خواهند کرد و رؤسای دانشگاه های کشور نیز نظرها و دیدگاه های خود را در خصوص مسائل و موضوعات مهم آموزش عالی در آستانه سال جدید تحصیلی بیان می نمایند.

برگزاری نشست تخصصی شرایط دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و ارائه گزارش توسط دکتر نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از دیگر بخش های اجلاس رؤسای دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در بخش پایانی این نشست نیز جمع بندی مباحث طرح گردیده در دو نوبت صبح و بعد از ظهر نشست رؤسای دانشگاه های سراسر کشور با حضور دکتر عبدالرضا باقری، قائم مقام وزیر علوم برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1046

به "برگزاری نشست رؤسای دانشگاه ها در دانشگاه علم وصنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست رؤسای دانشگاه ها در دانشگاه علم وصنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید