برپایی 160 غرفه در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ارومیه

به گزارش مجله پریها، مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی گفت: 160 غرفه در دومین جشنواره ملی گردشگری و ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ارومیه برپا شد.

برپایی 160 غرفه در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ارومیه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، جلیل جباری اضافه نمود: در این جشنواره از 18 استان در جشنواره ملی گردشگری، 30 استان در ششمین نمایشگاه سراسر صنایع دستی، 20 واحد بوم گردی و 13 چادر عشایری حضور دارند.

او با اشاره به این که گروه های هنری استان ها بر اساس برنامه زمان بندی، به اجرا و نمایش آئین و رسوم خود می پردازند،گفت: جانمایی و چیدمان غرفه ها از نظم و ارتباط محتوایی برخوردار است به گونه ای که بازدیدنمایندگان می توانند اشراف کامل و درستی نسبت به جشنواره و نمایشگاه داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی گفت: با توجه به این که در این نمایشگاه هنرمندان برتر و شاخص از سراسر کشور حضور دارند و جدیدترین محصولات و تولیدات خود را ارائه می نمایند، فرصت بسیار خوبی برای عموم شهروندان و علاقه مندان به صنایع دستی است که از آن ها بازدید نموده و باقیمت مناسب اقدام به خرید نمایند.

دومین جشنواره ملی گردشگری از 26 تا 29 مردادماه امسال در محل نمایشگاه های دائمی ارومیه هم زمان با ششمین نمایشگاه سراسر صنایع دستی برای بازدید عموم مردم دایر است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2722

به "برپایی 160 غرفه در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی 160 غرفه در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید