آنالیز چگونگی تدوین برنامه هفتم توسعه در کمیسیون انرژی مجلس

به گزارش مجله پریها، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از آنالیز مقدماتی چگونگی تدوین برنامه هفتم توسعه در این کمیسیون اطلاع داد.

آنالیز چگونگی تدوین برنامه هفتم توسعه در کمیسیون انرژی مجلس

مالک شریعتی نیاسر در شرح نشست روز یکشنبه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در جلسه امروز(یکشنبه) رییس کمیسیون اصل نود مجلس حضور داشت که همکاری کمیسیون انرژی با کمیسیون اصل نود مورد تاکید نهاده شد زیرا پیگیری تخلفات و نظارت بر پرونده های مرتبط با حوزه های نفت و نیرو و سازمان انرژی اتمی بر عهده کمیسیون اصل نود است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: آنالیز تدوین برنامه هفتم توسعه، دستور کار دیگر کمیسیون انرژی بود که پس از بیان نقطه نظرات نمایندگان مقرر شد؛ نامه ای از طرف کمیسیون به وزارتخانه های نفت و نیرو، سازمان انرژی اتمی و بخش های دانشگاهی ارسال شد. بعلاوه مقرر شد کمیته ای با هدف آنالیز برنامه هفتم توسعه تشکیل گردد و این کمیته با دعوت از دستگاه ها تا قبل از تشکیل کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه نظر وزارتخانه ها، بخش خصوصی، دستگاه های امنیتی و نظارتی را نیز در این خصوص جویا گردد.

نماینده مردم تهران در مجلس اعلام نمود: کمیسیون طی هفته آینده جلسه ای را با وزاری نفت و نیرو، رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون سازمان برنامه بودجه با هدف آنالیز این برنامه برگزار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 شهریور 1401 بروزرسانی: 1 شهریور 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4694

به "آنالیز چگونگی تدوین برنامه هفتم توسعه در کمیسیون انرژی مجلس" امتیاز دهید

1 کاربر به "آنالیز چگونگی تدوین برنامه هفتم توسعه در کمیسیون انرژی مجلس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز چگونگی تدوین برنامه هفتم توسعه در کمیسیون انرژی مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید