با تور مجازی به اعماق آب های جزیره کومودو سفر کنید

به گزارش مجله پریها، در این قسمت از تورهای مجازی، به اعماق آب های جزیره کومودو در کشور اندونزی سفر می کنیم و به ماجراجویی می پردازیم.

با تور مجازی به اعماق آب های جزیره کومودو سفر کنید

جزیره کومودو یکی از منطقه ها مهم و گردشگری کشور اندونزی است. قرارگیری این منطقه در یک جغرافیای مطبوع و خوش آب وهوا، کاری نموده تا گونه های گیاهی و جانوری پرتعدادی در آن، گرد هم بیایند و جزیره نام برده را به منطقه ای تماشای تبدیل نمایند. کومودو یک منطقه 390 کیلومتری است که 200 هزار نفر در آن زندگی می نمایند. ساکنانش اکثرا مسلمان هستند و مابین آن ها، اقلیت های مسیحی و هندو نیز دیده می گردد. جزیره کومودو با گونه ای مهم و به خصوص از مارمولک ها که اژدهای کومودو نامیده می گردد، در میان مقصدهای تماشای شرق آسیا برای خودش نامی دست و پا نموده است؛ اما در این مطلب می خواهیم طی یک تور مجازی از اعماق دریاهای اطراف کومودو تماشا کنیم. همراه ما باشید تا سراغ این ماجراجویی مجذوب کننده برویم.

پارک ملی کومودو یکی از تماشای های این منطقه است. این پارک، از سه جزیره بزرگ کومودو، پادار و رینکا تشکیل شده و در سال 1980 به منظور حفاظت از گونه اژدهای کومودو تاسیس شده است. البته که با گذشت زمان، این پارک به حفاظت از گونه های آب زی مختلف هم پرداخته و علاوه بر اژدهای کومودو، از حیوانات متنوعی حفاظت می نماید. این پارک در سال 1991 به لیست میراث دنیای یونسکو اضافه شد. این پارک از تماشای های متعددی تشکیل شده است. ساحل صورتی یکی از قسمت های زیبا و مجذوب کننده آن است.

یکی از زیباترین قسمت های پارک ملی کومودو، بخش دنیای گمشده است. بخشی که در کنار ساحل صورتی، گردشگر های بسیار زیادی را به خودش جذب می نماید. در این قسمت از پارک ملی کومودو حدود 19 گونه از درختان بزرگ الجثه وجود دارند که ریشه آن ها در داخل دریا قرار گرفته است. ریشه هایی حالا به محل زندگی جانداران دریایی پرتعدادی تبدیل شده است. در این منطقه دریایی، گونه های جانوری بسیار زیادی پیدا می گردد. از خرچنگ ها و سبزه های دریایی گرفته تا دلفین ها، کوسه ها، لاک پشت ها و حدود 900 گونه ماهی مختلف را می توان در اعماق این دریا پیدا کرد.

دنیا های زیر آب همواره برای نوع بشر اسرارآمیز بوده اند و چه چیزی مجذوب کننده تر از کاوش در این دنیاهای مرموز و صدالبته، سراسر زیبایی. به یاری بخش موجود در قسمت آغازین مطلب، می توانید از دنیای زیر آب کومودو تماشا کنید. خبرنگاران به صورت روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می نماید. اگر به این جنس از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران نباید فراموش کنید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4625

به "با تور مجازی به اعماق آب های جزیره کومودو سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تور مجازی به اعماق آب های جزیره کومودو سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید