بازنشستگان سهامدار شرکت های سرمایه گذاری شوند

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، بهمن مرادنیا شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه کشوری استان کردستان اظهارداشت: تشکیل شرکت سرمایه گذاری در استان برای ایجاد اشتغال مجدد بازنشستگان و فراخوان آنان به چرخه کار در ابعاد مختلف خدمات، کشاورزی، دامپروری و عمرانی برای رهایی از افسردگی و بهره مندی این قشر پیشکسوت در استان لازم است.

بازنشستگان سهامدار شرکت های سرمایه گذاری شوند

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان بهترین دوران عمر خود را در راه خدمت به مردم و نظام طی نموده اند، اضافه کرد: ما درگیر رسیدگی به مسائل مختلف استان هستیم و این دلیل بر فراموش کردن مطالبات بازنشستگان نیست بلکه هدف ما بهره مندی از این گنجینه های علم و دانش است.

استاندار کردستان ادامه داد: نباید ارتباط بازنشستگان بعد از اتمام دوران خدمت با سیستم اداری قطع و همه تجارب بازنشستگان از بستر خارج گردد بلکه فراهم کردن زمینه ای برای استفاده جوانان و انتقال این تجارب به نسل های آینده لازم است.

قانون حقوق بازنشستگان اجرایی نمی گردد

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه گفت: براساس قانون، حقوق بازنشستگان باید 80 درصد حقوق افراد شاغل باشد اما متاسفانه این قانون اجرایی نمی گردد و ما به قانون تمکین نمی کنیم.

احسن علوی در ادامه گفت: اگر بزرگان در جامعه نباشند هیچ گونه منزلت و عظمتی درآن جمع دیده نمی گردد و اجتماع وقتی ناسالم می گردد که صندلی بزرگان مخدوش گردد.

وی مدیریت با تدبیر را در این مقطع زمانی برای صندوق خدمات درمانی و خدمات اجتماعی مهم مطرح کرد و اضافه کرد: امروز در کشور وضعیت اقتصاد به هم خورده و مردم نارضایتی هایی دارند که همه باید با صبر و شکیبایی در صدد برطرف آن برآییم.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی مشکل بزرگ نمایندگان را عدم بانک اطلاعاتی قوی مطرح کرد و یادآور شد: باید همه مدیران توسط این بانک با ما در تماس باشند و مسائل اداره مربوطه را از ما مطالبه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1048

به "بازنشستگان سهامدار شرکت های سرمایه گذاری شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنشستگان سهامدار شرکت های سرمایه گذاری شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید