ایده هایی برای تغییر دکوراسیون با طرح های چهارخونه و شطرنجی

به گزارش مجله پریها، یکی از طرحهای جالبی که معمولا طرفداران زیادی داره انواع مدل های چهارخونه و شطرنجیه. تغییر دکوراسیون با انتخاب این مدل ها در رنگهای متنوع برای لوازم و دکوراسیون داخلی ایده جالبی محسوب میشه. هرچند این طرح سنتی بنظر میاد اما در دنیای دکوراسیون مدرن داخلی هم از آن برای تزیین دکور استفاده میشه. اگه به فکر تغییر دکور داخلی خونه هستین پیشنهاد میکنم در ادامه به کاربرد طرح های چهارخونه و شطرنجی برای مبلمان و تزیین دکور توجه کنید.

ایده هایی برای تغییر دکوراسیون با طرح های چهارخونه و شطرنجی

کاغذ دیواری و کفپوش با طرح های چهارخونه

انتخاب یک دیوار به عنوان دیوار اصلی با ظاهری متفاوت از بقیه دیوارها در طراحی و تغییر دکوراسیون داخلی خونه اهمیت ویژه ای داره. برای برجسته کردن دیوار یا کف اتاقها انتخاب کاغذ دیواری، کاشی و سرامیک یا کفپوش هایی که طرح چهارخونه و شطرنجی دارن انتخاب مناسبیه. هرچند در بین طرح های چهارخونه رنگ سیاه و سفید بیشتر دیده میشه اما با توجه به نوع سلیقه و رنگی که با سایر اجزای دکور همخوانی داشته باشه میشه از چهارخونه های؛ آبی، قرمز، زرد، سبز، خاکستری و غیره هم استفاده کرد.

تغییر دکوراسیون داخلی با مبلمان طرح چهارخونه

اگر دنبال این هستین که دکور داخلی خونه رو بدون ریخت و پاش عوض کنین و در عین حال از طرح های جالب و جذاب چهارخونه استفاده کنین، ساده ترین راه ممکن انتخاب مبلمان و لوازمی مثل روتختی، مبل، میز و نیمکت پاتختی، جایگاه، پاف و غیره با پارچه های چهارخونست. برای این کار حتی میتونین فقط روکش پارچه ای آنها رو عوض کنید و از طرحهای چهارخونه ریز و درشت در رنگ های مختلف بهره ببرید.

استفاده از پارچه های چهارخونه در لوازم منزل برای ایجاد تغییر دکوراسیون

وسایلی مثل پرده، کوسن، روتختی، رو بالشتی، رومیزی و ملافه از جمله لوازم پارچه ای و پرکاربرد هر خونه محسوب میشن که به راحتی و بدون صرف هزینه زیاد میشه از پارچه های چهارخونه در رنگ و طرح های مختلف برای آنها استفاده کنیم.

منبع: مجله الکترونیک دونفره
انتشار: 14 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 593

به "ایده هایی برای تغییر دکوراسیون با طرح های چهارخونه و شطرنجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده هایی برای تغییر دکوراسیون با طرح های چهارخونه و شطرنجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید