اپل در دادگاه به اتهام دروغ گویی درباره آیفون ایکس

به گزارش مجله پریها، اپل در مورد سایز آیفون ایکس و تعداد پیکسل های روی نمایشگر این گوشی دروغ گفته است.

اپل در دادگاه به اتهام دروغ گویی درباره آیفون ایکس

به گزارش خبرنگاران، شاکیان با حضور در دادگاه شمال کالیفرنیا رسماً دو پرونده حقوقی علیه اپل گگرددند که یکی در مورد سایز آیفون ایکس و دیگری دروغ گویی درباره تعداد پیکسل روی گوشی های سری ایکس است.

دریکی از شکایت ها آمده است: اپل مناطقی که اسکرین محسوب نمی گردد ازجمله بخش ناچ و گوشه ها را شمارش نموده و جزو تعداد پیکسل گوشی اعلام نموده است. اپل گفته است آیفون ایکس 5.8 اینچی است اما درواقع 5.6875 اینچ است.

در شکایت بعدی آمده است آیفون های سری ایکس دارای رزولوشن پایین تر از تبلیغات رسمی اعلام گردیده است. به عنوان مثال آیفون ایکس باید دارای رزولوشن 2436 در 1125 پیکسل باشد اما پیکسل واقعی کمتری دارد.آیفون ایکس فقط دو زیرپیکسل به ازای هر پیکسل دارد درحالی که بر اساس تبلیغات باید در هر پیکسل، زیر پیکسل قرمز، سبز و آبی داشته باشد. از سوی دیگر کیفیت نمایشگر آیفون 8 بالاتر از آیفون ایکس است.

این اولین بار نیست که اپل به دلیل دادن اطلاعات غلط راهی دادگاه می گردد. در ماه مارس بیش از 59 پرونده حقوقی علیه اپل مطرح شد. در ماه ژوئن به دلیل افتادن شیشه روی ساعت هوشمند اپل به دادگاه احضار شد تا 5 میلیون دلار خسارت بدهد.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1085

به "اپل در دادگاه به اتهام دروغ گویی درباره آیفون ایکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در دادگاه به اتهام دروغ گویی درباره آیفون ایکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید