اولین بازار روز صنایع دستی در کرمانشاه راه اندازی می گردد

به گزارش مجله پریها، پروانه حیدری در مصاحبه با خبرنگاران، از برگزاری نمایشگاه ها و سیاه چادرهای صنایع دستی به مناسبت ایام نوروز در تمامی شهرستان های استان کرمانشاه اطلاع داد و گفت: تعداد و نحوه برگزاری این نمایشگاه ها طی روزهای آینده تعیین خواهد شد.

اولین بازار روز صنایع دستی در کرمانشاه راه اندازی می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی با اشاره به تبدیل بازار سرپوشیده کرمانشاه به بازار ثابت صنایع دستی، گفت: در جهت حمایت از صنایع دستی استان و صنعتگران این حوزه اولین بازار روز صنایع دستی کرمانشاه نیز با همکاری شهرداری راه اندازی خواهد شد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اضافه نمود: این بازار صنایع دستی از 29 بهمن تا 29 اسفند در روزهای پنجشنبه و آدینه از ساعت 9 صبح تا 8 شب در منطقه 22 بهمن 30 متری اول دایر خواهد بود.

حیدری خاطر نتشان کرد: بازار صنایع دستی کرمانشاه به همت اداره کل میراث فرهنگی و با همکاری شهرداری منطقه یک در 15 غرفه و به منظور حمایت از صنعتگران این رشته راه اندازی خواهد شد.

وی در مورد نحوه ثبت نام علاقه مندان برای حضور در بازار صنایع دستی کرمانشاه نیز گفت: در مرحله اول کار فراخوان و ثبت نام صنعتگران انجام و به شرکت خصوصی نقش آرای مینو برای حضور در نمایشگاه معرفی شده اند، اما برای مراحل بعدی نحوه ثبت نام در قالب پوستر توزیع شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

حیدری در سرانجام از برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان صنایع دستی استان ها در تهران طی روزهای گذشته اطلاع داد و اضافه نمود: در این مراسم چند نفر از هنرمندان صنایع دستی استان کرمانشاه مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3256

به "اولین بازار روز صنایع دستی در کرمانشاه راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین بازار روز صنایع دستی در کرمانشاه راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید