امید نساجی برای برد نتیجه نداد

به گزارش مجله پریها، خبرگزاری مهر - گروه استان ها: هفته سوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 20 و 30 دقیقه شامگاه پنجشنبه با سوت پیام حیدری در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و دیدار بین تیم نساجی مازندران و پارس جنوبی جم آغاز شد.

امید نساجی برای برد نتیجه نداد

تیم نساجی مازندران که هفته اول را به شکست برابر تیم ذوب آهن اصفهان در خانه تن دادند هفته دوم را برابر تیم تراکتور سازی تبریز مساوی کردند و برای کسب سه امتیاز بازی در هفته سوم برابر تیم پارس جنوبی جم به میدان آمدند.

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از چند ساعت مانده به بازی هفته سوم مملو از تماشاگران سرخپوش حامی تیم محبوبشان بود که پس از 24 سال به لیگ برتر صعود کرده است. از قبل از شروع بازی و دیدار دو تیم لیگ برتری، هواداران قائمشهر با شعارهای حمله کن ای نساجی قهرمان، هواداران از شماها گل می خوان؛ نساجی لیگ برتری از تیم محبوب و سرخپوششان حمایت کردند.

مجتبی لطفی، مدافع پارس جم در دقیقه نخست بازی با مصدومیت مواجه شد و با سری بانداژ شده به بازی برگشت اما در دقیقه 26 بازی و در محوطه جریمه، بازیکن پارس جنوبی اقدام به دفع توپ با دست می کند و داور نقطه پنالتی را نشان می دهد و محمد عباس زاده کاپیتان نساجی اولین گل تیمش را وارد دروازه تیم پارس می کند و ورزشگاه وطنی غرق در شادی می شود و در نهایت نیمه اول با برتری تیم قائمشهر به پایان می رسد.

اولین کارت زرد بازی نیز به میرجوان بازیکن تیم پارس جنوبی داده شد و علیرغم اینکه در بازی هفته اول بین نساجی و ذوب آهن، رفعتی، ناظر اصفهانی بازی به دلیل حضور هواداران برای تماشای بازی روی تراس خانه های مجاور ورزشگاه، بازی را متوقف کرده بود، ناظر هفته سوم مسابقه به این مسئله واکنش نشان نداد و همچنان شماری از هواداران و همسایگان ورزشگاه شهید وطنی از جایگاه ویژه وی آی پی و پشت بام خانه ها و تراس بازی تیم محبوبشان را نظاره کردند.

در تیم نساجی مازندران، حامد لک، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، علی اصغر عاشوری، محمد آبشک، حامد شیری، سید محمد میری، حمیدرضا دیوسالار، محمد عباس زاده و سجاد عاشوری شاگردان نکونام و در تیم پارس جنوبی جم نیز احمد گوهری، مجتبی لطفی، میثم نقی زاده، میرهادی جوان، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، امیر میربزرگی، سعید محمد فرد، روح الله سیف اللهی، حامد نورمحمدی و محمدستاری شاگردان مهدی تارتار در این دیدار بودند.

پیام حیدری به همراه علی میرزابیگی،محمدعلی پورمتانی و کمیل غلامی داوری و نظارت دیدار بین نساجی مازندران و پارس جنوبی را قضاوت و نظارت کردند.

نیمه دوم بازی دو تیم تهاجمی تر شد و در دقیقه 53 با بی دقتی تیم نساجی ابراهیم صالحی بازیکن پارس جنوبی جم گل تساوی این تیم را به ثمر رساند و شادی زودهنگام نساج ها رنگ دیگری گرفت.

در نیمه دوم محمد نوری به جای میرجوان، شهرام گودرزی جای امیر میربزرگی، علی شجاعی جای محمد میری و امید سینگ به جای سجاد عاشوری، مهدی نظری به جای اصغر عاشوری و مجید علی یاری به جای ابراهیم صالحی برای تیمهایشان وارد زمین بازی شدند.

تلاش دو تیم حتی در 5 دقیقه وقت اضافه نیمه دوم نیز برای کسب سه امتیاز برتر نتیجه نداد و سرانجام نساجی مازندران و پارس جنوبی جم به نتیجه برابر 1 - 1 رضایت دادند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 230

به "امید نساجی برای برد نتیجه نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید نساجی برای برد نتیجه نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید