امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل در استان بوشهر، توزیع اقلام زیستی

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، حسین درویشی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: فرد گرفتار شده درون چاه درروستای لاور رزمی شهرستان خورموج با حضور و فعالیت نیروهای امدادی نجات یافت.

امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل در استان بوشهر، توزیع اقلام زیستی

وی اظهار داشت: با حضور به موقع نیروهای امداد و نجات هلال احمر شهرستان دشتی فرد گرفتار شده درون چاه از مرگ حتمی نجات یافت و پس از نجات به مرکز درمانی انتقال داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: امدادرسانی به عشایر بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی که در بارندگی روز جاری در منطقه آسمونک آن شهرستان دچار مشکل شده بودند نیز انجام شد.

وی از امداد رسانی و یاری به افراد گیر افتاده در مسیر سیلاب و سیل و همچنین یاری رسانی به روستاییان درگیر سیل اطلاع داد و گفت: یاری رسانی به روستاهای دچار مشکل سیل و سیلاب از توابع شهرستان دیلم انجام و اقلام امدادی و زیستی توزیع شد.

درویشی با اشاره به انجام یاری رسانی به خودروهای گرفتار در سیلاب توسط عوامل امدادی در 24 ساعت گذشته اعلام کرد: یاری رسانی ها در شمال استان و در شهرستان های گناوه و دیلم و بخش مرکزی استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون مقدار اقلام امدادی و زیستی بین خانوارهای درگیر سیل و سیلاب توزیع شده که خدمات رسانی امدادی در حال جریان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1900

به "امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل در استان بوشهر، توزیع اقلام زیستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل در استان بوشهر، توزیع اقلام زیستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید