افزایش استفاده از توربین های بادی برای تولید برق در اسکاتلند

به گزارش مجله پریها، استفاده از توربین های بادی برای تولید برق در شمال اسکاتلند که منطقه ای بادخیز است افزایش می یابد تا نه تنها نیاز مردم محلی، بلکه نیاز شهرهای شمال انگلیس به برق هم با این شیوه تامین شود.

افزایش استفاده از توربین های بادی برای تولید برق در اسکاتلند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از یاهونیوز، در سال های اخیر تلاش برای تولید برق با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر به شدت افزایش یافته تا مصرف سوخت های فسیلی آلاینده محیط زیست کاهش یابد.

تولید برق از باد در اسکاتلند در 6 ماهه اول سال 2019 به رکورد جدیدی دست یافته و تعداد خانه هایی در اسکاتلند که برقشان بدین شیوه تامین می شود، دو برابر شده است.

آمار منتشر شده توسط شرکت و در انرژی در انگلیس نشان می دهد توربین های فعال در اسکاتلند تا بدان اندازه برق تولید می کنند که نیاز 4.47 میلیون خانوار را در این کشور به برق از ماه ژانویه تا ژوئن برطرف کرده است.

روبین پارکر مدیر امور سیاست گذاری انرژی و آب و هوا در اسکاتلند این تحول را یک انقلاب در زمینه مصرف انرژی باد توصیف کرده و افزوده که فعالیت ها در این زمینه افزایش خواهد یافت. به گفته وی به کارگیری انرژی پاک در انگلیس باز هم بیشتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2576

به "افزایش استفاده از توربین های بادی برای تولید برق در اسکاتلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش استفاده از توربین های بادی برای تولید برق در اسکاتلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید