افتتاح مرکز جامع ارزیابی پزشکی شاهرود حرکتی در راستای کارآفرینی

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، محمدمهدی فاتح عصر یک شنبه در مراسم افتتاح مرکز جامع ارزیابی های پزشکی فوتبال به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود بابیان اینکه همکاری های خوب آموزشی، پژوهشی، فناوری و کارآفرینی بین دانشگاه و فدراسیون فوتبال شکل گرفته است، ابراز داشت: در دانشگاه صنعتی شاهرود این ظرفیت و آمادگی وجود دارد تا ضمن همکاری با فدراسیون فوتبال بتوانیم در عرصه های مختلف به ورزشکاران خدمات لازم را ارائه دهیم.

افتتاح مرکز جامع ارزیابی پزشکی شاهرود حرکتی در راستای کارآفرینی

وی اضافه نمود: در مرکز ارزیابی پزشکی فوتبال خدمات آزمایشگاهی نیز ارائه می گردد که این امر پایه ای برای صحت سلامت فرد خواهد بود و طی آن گواهی نامه معتبر به ورزشکار اعطا می گردد.

به دنبال ایجاد شغل جدید هستیم

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود بابیان اینکه می توانیم در راستای فوتبال با توجه به توانمندی های ارزشمند مجموعه تربیت بدنی این دانشگاه دوره های مهارت آموزی را برگزار کنیم، ابراز داشت: برای دانش آموختگان جدید به دنبال ایجاد شغل جدید هستیم لذا برگزاری دوره های تخصصی مغز و محور این همکاری های پژوهشی، آموزشی و کارآفرینی خواهد بود.

فاتح بابیان اینکه این دانشگاه از زیرساخت های خوبی برای توسعه ورزش در کنار علم خواهد بود، توضیح داد: می توانیم در این فضا طرح های تحقیقاتی بسیاری را داشته باشیم و ضمن هم افزایی با دانشکده های مهندسی مکانیک، الکترونیک و تربیت بدنی و کامپیوتر بتوانیم تجهیزات مناسب را در ورزش بسازیم.

وی بابیان اینکه به برکت این همکاری مرکز ارزیابی پزشکی جامع فوتبال افتتاح و این همکاری تقویت خواهد شد، اضافه نمود: دانشگاه صنعتی شاهرود شعار خود را حرکت به سوی دانشگاه کارآفرین طرح ریزی نموده است لذا با افتتاح این مرکز می کوشیم تا به این مرکز شتاب دهیم.

آموزش و پژوهش برای کسب وکار باشد

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود بابیان اینکه راه اندازی مرکز جامع ارزیابی پزشکی فوتبال در راستای دانشگاه کارآفرین است، ابراز داشت: در چشم انداز با ایده های جدید کار را انجام می دهیم و با اعتقاد به ترویج و آموزش کارآفرینی برای فراوری مشاغل جدید اهمیت قائل هستیم بنابراین باید آموزش و پژوهش برای کسب وکار باشد.

فاتح همچنین بابیان اینکه در سایه این اقدامات رابطه بین دانشگاه و صنعت تقویت خواهد شد، اضافه نمود: به دنبال توسعه و ایجاد پارک علم و فناوری و ایجاد مرکز رشد در دانشگاه هستیم لذا همین پنج شنبه گذشته مرکز رشد مشترک بین دانشگاه و پارک علم و فناوری افتتاح و آن را توسعه دادیم و آرزومندیم حمایت های خوبی از کارآفرینان را ببینیم.

در این نشست تفاهم نامه بین دانشگاه صنعتی شاهرود در هفت ماده با فدراسیون جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 436

به "افتتاح مرکز جامع ارزیابی پزشکی شاهرود حرکتی در راستای کارآفرینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مرکز جامع ارزیابی پزشکی شاهرود حرکتی در راستای کارآفرینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید