اعلام آمادگى دانشگاه کردستان براى برگزارى تمامى دروس به شیوه آموزش الکترونیکى

به گزارش مجله پریها، دانشگاه کردستان در اطلاعیه اى به منظور پیشگیری از شیوع بیماری های مرتبط با ویروس کرونا، آمادگی خود براى برگزارى تمامى دروس به شیوه آموزش الکترونیکى را خاطرنشان کرد.

اعلام آمادگى دانشگاه کردستان براى برگزارى تمامى دروس به شیوه آموزش الکترونیکى

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات گرفتن اقامت کانادا از طریق تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، روابط عمومى دانشگاه کردستان در اطلاعیه اى اعلام نمود: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری های مرتبط با ویروس کرونا و احتمال تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزشی، هیئت رئیسه و شورای دانشگاه کردستان از اعلام آمادگی این دانشگاه برای برگزاری تمامی دروس نظری دانشگاه به صورت آموزش الکترونیکی خبردادند.

در حال حاضر برنامه ریزی لازم از طرف مجموعه معاونت آموزشی و مرکز آموزش های آزاد و الکترونیکی دانشگاه با همکاری واحد فناوری اطلاعات و مرکز آپا برای ارائه تمامی دروس این دانشگاه به صورت آموزش الکترونیکی صورت گرفته است.

شایان ذکر است که در زمان معمول برگزاری کلاس در دانشگاه کردستان در هفته بیش از 4500 جلسه درس برگزاری می گردد و در هر ساعت درسی به طور متوسط 2500 دانشجو در کلاس های درس حضور پیدا می نمایند. در حال حاضر آموزش های لازم به اساتید و دانشجویان در مورد این شیوه آموزش در حال اجرا است و هم زمان زیر ساخت های آموزش الکترونیکی دانشگاه کردستان در حال ارتقا است.

دانشگاه کردستان سرمایه گذاری بسیار خوبی در حوزه آموزش الکترونیکی انجام داده است و این دانشگاه مجهز به یکی از مدرن ترین تجهیزات و نرم افزار های آموزش الکترونیکی در کشور است.

همچنین دانشگاه کردستان با پهنای باند 450 مگابایت اینترنت و برخورداری از پرسنل توانمند در حوزه فناوری اطلاعات، امادگی استمرار این شیوه آموزش و انتقال تجربه آن به سایر مراکز آموزشی کشور را دارا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3245

به "اعلام آمادگى دانشگاه کردستان براى برگزارى تمامى دروس به شیوه آموزش الکترونیکى" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگى دانشگاه کردستان براى برگزارى تمامى دروس به شیوه آموزش الکترونیکى"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید