اطلاعات جدیدی از پرچمدار آینده سامسونگ منتشر شد

به گزارش مجله پریها، پرچمدار آینده سامسونگ پیش از معرفی رسمی جنجال های بسیاری به پا نموده و اطلاعات جدیدی که از این گوشی منتشر شده بر این جنجال ها دامن زده است.

اطلاعات جدیدی از پرچمدار آینده سامسونگ منتشر شد

به گزارش خبرنگار ، تنها پس از 24 ساعت از زمان انتشار رندر مبنی بر نرم افزار اوتوکد Galaxy Note 10 سامسونگ از سوی مسئولان این شرکت، حال یکی از بزرگ ترین افشا نمایند محصولات جدید فناوری به ویژگی گوشی های هوشمند اطلاعات جدیدی را از درون شرکت سامسونگ در خصوص پرچمدار آینده این شرکت بیان نمود.

سامسونگ گلکسی A10e، میان رده ای ارزان قیمت

همانطور که انتظار می رفت دو گوشی Galaxy Note 10 و Galaxy Note 10 Pro تفاوت چندانی باهم ندارد. دلیل اصلی این عدم تقارن صفحه نمایش AMOLED منحنی، حسگر اثر انگشت روی صفحه و یک سوراخ کوچک در کنار دوربین سفلی است. شاید بتوان تفاوت این دو گوشی تا این لحظه را اندازه نمایشگر دانست. به طوریکه گوشی Galaxy Note 10 مجهز به نمایشگر 6.3 اینچی و Galaxy Note 10 Pro دارای نمایشگر 6.75 اینچی است.

البته جزییات دوربین این دو گوشی نیز تفاوت هایی دارد. یکی از این تفاوت ها فوکوس اتوماتیک لیزری در گوشی Galaxy Note 10 Pro است. بر اساس آنچه از مشخصات این گوشی گویا است دوربین چهارگانه آن تصاویری با کیفیتی باورنکردنی ثبت نموده و مطمئنا مطمئنا تمامی کاربران خود را غافلگیر می نماید. شاید بتوان گفت سامسونگ با عرضه گوشی با چنین توانایی در عکس برداری به دنبال ایجاد تحول در دنیای تصویر برداری با تلفن همراه است.

در تمامی گوشی های گلکسی نوت 10 بلندگوهایی با کیفیت استریو و درگاه یو اس بی نوع سی و قلم مخصوص موجود است. اما اگر شما از هواداران وجود جک 3.5 میلی متری در گوشی مورد استفاده خود هستید سامسونگ خبر خوشب برای شما نداشته زیرا در رندرهای منتشر شده از Galaxy Note 10 این درگاه برای اتصال هدفون های استاندارد وجود ندارد.

همانند پرچمدار سال 2019 سامسونگ گلکسی اس 10 انتظار می رود گوشی Galaxy Note 10 Pro نیز با پردازنده اسنپدراگون 855 عرضه گردد. اما مدیران سامسونگ اعلام کردند پردازنده به کار گرفته شده در گوشی های گلکسی نوت 10 آمریکا با دستگاه های مخصوص اروپا متفاوت خواهد بود و احتمالا از تراشه Exynos 9825 به عنوان پردازنده در پرچمداران آینده سامسونگ استفاده می گردد.

خبرهای منتشر شده از سوی سامسونگ و دیگر منابع حاکی از آن است که جدیدترین سری نوت در اوایل شهریور 1398 به طور رسمی معرفی و در اوایل مهر همین سال در دسترسی علاقه مندان قرار می گیرد. هنوز هیچ مقام رسمی در شرکت سامسونگ قیمتی برای این گوشی ها اعلام ننموده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2525

به "اطلاعات جدیدی از پرچمدار آینده سامسونگ منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از پرچمدار آینده سامسونگ منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید