استکی: داوران می خواستند امیر را بازنده نمایند

به گزارش مجله پریها، علیرضا استکی مربی اختصاصی امیرعلی اکبری می گوید، در اواخر راند سوم نزدیک بود یک خطای بی جهت از امیر بگیرند و حریفش را به عنوان برنده این دیدار معرفی نمایند.

استکی: داوران می خواستند امیر را بازنده نمایند

به گزارش خبرنگاران ، مربی اختصاصی امیرعلی اکبری می گوید که در اواخر راند سوم نزدیک بود یک خطای بی جهت از امیر بگیرند و حریفش را برنده این دیدار نمایند، اما خدا را شکر این موضوع به خیر گذشت.

علیرضا استکی درخصوص پیروزی امیر علی اکبری مقابل دنیل اوملیاژک می گوید:یک مبارزه سخت با حریفی قدرتمند از لهستان داشتیم و می دانستیم که امکان دارد این مبارزه سه راند طول بکشد اما به نظر من، امیر در هر سه راند برنده بود. در اواخر راند سوم نزدیک بود یک خطای بی جهت از امیر بگیرند و حریفش را برنده این دیدار نمایند، اما خدا را شکر این موضوع به خیر گذشت و از نظر من نتیجه این بازی 10 بر 2 به سود ما بود.

مربی اختصاصی علی اکبری به کری خوانی واخائف، حریف بعدی امیر نیز اشاره دارد:اینکه همه دوست دارند با علی اکبری مبارزه نمایند یک موضوع طبیعی است. به احتمال فراوان مبارزه بعدی ما با فایتر اهل روسیه است که کمربند قهرمانی این مسابقات را در اختیار دارد. فکر می کنم این حساس ترین مبارزه ما در این مدت است.

استکی اعتقاد دارد:می دانیم دریافت کمربند قهرمانی سازمان ACB کار بسیار دشواری است اما امیر عزم خود را برای رسیدن به این موضوع جزم نموده و من هم به عنوان مربی به او یاری می کنم.

5،1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1065

به "استکی: داوران می خواستند امیر را بازنده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استکی: داوران می خواستند امیر را بازنده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید