استقبال از مسافران ورودی به استان گلستان هم زمان با هفته گردشگری

به گزارش مجله پریها، به مناسبت هفته گردشگری و در دومین روز از این هفته معاون گردشگری استان گلستان از مسافران ورودی در راه آهن گرگان با تقدیم شاخه های گل استقبال کرد.

استقبال از مسافران ورودی به استان گلستان هم زمان با هفته گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، این مراسم با حضور تجری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان، یاسر قندهاری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان، کاملی رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان و جمعی دیگر از مسئولین استان برگزار گشت.

احمد تجری معاون گردشگری استان گلستان در حاشیه این مراسم گفت: برای گرامیداشت هفته گردشگری در مرکز استان و شهرستان ها، برنامه های متنوعی همسو با شعار سال 2019 گردشگری و مشاغل، آینده ای بهتر برای همهبا موضوع آموزش، مهارت و اشتغال برگزار خواهد شد.

او گفت: اروز گذشته مصادف با روز جهانی گردشگری تور بازدید از بافت تاریخی گرگان و همچنین اجرای پرده خوانی در مدرسه تاریخی تقوی در شهرستان گرگان برگزار گشت که با استقبال خوب علاقه مندان همراه شد.

تجری یادآور شد: ازآنجایی که هفته گردشگری در سال جاری با روزهای هفته دفاع مقدس و ماه محرم الحرام مقارن شده است با همکاری تأسیسات گردشگری در سراسر استان ایستگاه های صلواتی برپاشده است.

او افزود: برگزاری بیش از 10 دوره و کارگاه آموزشی برای فعالان و تأسیسات گردشگری استان برنامه ریزی شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2874

به "استقبال از مسافران ورودی به استان گلستان هم زمان با هفته گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از مسافران ورودی به استان گلستان هم زمان با هفته گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید