از نمایش تازه علی رفیعی تا بینوایان و ماداگاسکار

به گزارش مجله پریها، معرفی اولین گروه از بازیگران نمایش جدید علی رفیعی، رونمایی از تست گریم بازیگران اصلی نمایش بینوایان و احرای نمایش ماداگاسکار از جمله خبرهای تئاتری روز 15 آبان ماه هستند.

از نمایش تازه علی رفیعی تا بینوایان و ماداگاسکار

به گزرش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایش، اولین گروه از بازیگران نمایش خانه برناردا آلبا به کارگردانی دکتر علی رفیعی معرفی شدند.

نمایش خانه برناردا آلبا نوشته فدریکو گارسیا لورکا و با کارگردانی علی رفیعی از آذرماه امسال در تالار وحدت روی صحنه می رود. بازیگران متعددی در جدیدترین اثر رفیعی به ایفای نقش می پردازند که مرضیه بدرقه، ساناز روشنی، فرزانه زینتی، ساناز نجفی و هدیه رضایی از جمله این بازیگران هستند.

به زودی دیگر بازیگران خانه برناردا آلبا نیز معرفی می شوند و ستاره اسکندری تهیه کننده و روح اله زندی فرد مدیرتولید خانه برناردا آلبا هستند.

علی رفیعی طراح صحنه و منوچهر شجاع مشاور طراحی و اجرای صحنه خانه برناردا آلبا هستند و طراحی لباس این اثر نیز توسط علی رفیعی و ندا نصر انجام می گردد.

محمدرضا جدیدی به عنوان طراح صدا، صبا کسمایی به عنوان طراح نور، مریم خسروانی به عنوان طراح گرافیک و سارا اسکندری نیز به عنوان طراح گریم نمایش خانه برناردا آلبا حضور دارند.

تست گریم هفت بازیگر اصلی نمایش موزیکال بینوایان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی نمایش، سارا اسکندری طراح گریم این پروژه از مدت ها پیش کار طراحی گریم شخصیت های اصلی را شروع نموده و این روزها مرحله تست گریم را با حضور تمامی بازیگران طی می نماید.

پارسا پیروزفر در نقش ژان والژان، نوید محمدزاده در نقش ژاور، پریناز ایزدیار در نقش فانتین، سحر دولتشاهی در نقش مادام تناردیه، هوتن صبور در نقش موسیو تناردیه، اشکان خطیبی در نقش ماریوس و امیرحسین فتحی در نقش آنجلراس (به ترتیب حضور صحنه ای) به همراه حدود 300 بازیگر، خواننده و نوازنده در این اجرا حضور دارند.

نمایش موزیکال بینوایان به کارگردانی حسین پارسایی و با رهبری بردیا کیارس از 20 آبان در سالن تهران- رویال هال روی صحنه می رود.

نوید فرحمرزی مدرس دانشگاه، چهره پرداز تئاتر، سینما و تلویزیون، آبان و آذرماه نمایش ماداگاسکار به نویسندگی احسان نوروزی وتهیه کنندگی الناز عباسی را در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می برد.

به گزارش روابط عمومی نمایش، طراح و کارگردان نمایش های خانه دلقک کجاست؟ و کارت دعوتی برای افتتاحیه من در تازه ترین اثرش راوی چهار جوان است که در فضایی نامعلوم برای قتلی انجام نشده، بازجویی می شوند.

نریمان حیدری، امیر محمد قیامی، محمد حسین شهریاری، فرشید حاجیان و ثمر امین پور ,بازیگران این نمایش هستند و از دیگر عوامل می توان به عکاس و روابط عمومی علی کشاورز و مشاور رسانه ای مطهره کشاورز محمدیان اشاره نمود.

ماداگاسکار آبان و آذر 97 از ساعت 18 در عمارت نوفل لوشاتو به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک 1 به روی صحنه می رود و به زودی خرید اینترنتی بلیت این نمایش در سایت تیوال شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 804

به "از نمایش تازه علی رفیعی تا بینوایان و ماداگاسکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نمایش تازه علی رفیعی تا بینوایان و ماداگاسکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید