ازشرق آسیاتاشرق هرمزگان، کره ای هاآماده سرمایه گذاری درمیناب هستند

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، با شروع حضور سرمایه گذاران خارجی در ایران، استان هرمزگان به لحاظ دارا بودن شرایط مناسب سرمایه گذاری در حوزه های انرژی، مالی، تجاری مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است. طی یک سال اخیر سرمایه گذاران مختلف ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، چینی، کانادایی و هندی به استان هرمزگان سفر نموده اند.

ازشرق آسیاتاشرق هرمزگان، کره ای هاآماده سرمایه گذاری درمیناب هستند

سرمایه گذار شرکت هولدینگ جلگه های آفتابی کره جنوبی گفت: برطرف تحریم ها سبب ایجاد موقعیت های مناسبی برای سرمایه گذاری در استان هرمزگان و شهرستان میناب شده است.

دکتر سو سرمایه گذار شرکت هولدینگ جلگه های آفتابی کشور کره جنوبی که برای ایجاد روابط مناسب و فرصتهای شغلی به استان هرمزگان و شهرستان میناب سفر نموده بود در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه استان هرمزگان از فرصتهای مناسب اقتصادی بهره می برد گفت: شرکت ما در سالهای گذشته به دلیل وجود تحریم های اقتصادی پیروز به فعالیت در ایران نشده است.

سو بیان داشت: استان هرمزگان به دلیل داشتن موقعیت ویژه حمل ونقل دریابی مکانی مناسب برای سرمایه گذاری است که سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توانند از این فرصت استفاده نمایند.

این سرمایه گذار خارجی بیان کرد: شرکت ما در حوزه اکتشافات وبهره برداری از معادن فعالیت اقتصادی می نماید که می تواند در استان هرمزگان در این بخش با مشارکت سرمایه گذار ایرانی جهت بهره برداری از معادن فعالیتهای ویژه ای داشته باشد.

سرمایه گذار شرکت هولدینگ جلگه های آفتابی بیان کرد: برای بهره برداری از معادن شهرستان میناب و با مشارکت های بین المللی، کشورهایی نظیر چین ، ژاپن ، کره و تایوان نیز در این حوزه می توانند فعالیت داشته باشند.

شهرستان میناب منطقه ای خاص برای سرمایه گذاری است

مسعود پاکزاد مدیر کل جذب سرمایه گذاری استانداری هرمزگان نیز در تبادل نظر با خبرنگاران بیان داشت: شهرستان میناب منطقه ای خاص از لحاظ ارائه تسهیلات برای سرمایه گذاری از سوی دولت با مدیریت عالی استاندار است.

پاکزاد گفت: از جمله حمایتهای اقتصادی برای سرمایه گذاران معافیت اقتصادی 10ساله برای فعالیتهای صنعتی و معافیت 13 ساله برای بهره برداری و فراوری است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از حمایتها از سرمایه گذاران در حوزه صادرات محصولات است که با ایجاد ارزش افزوده بسته های حمایتی ویژه ای از سوی دولت تدارک دیده شده است.

آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران با رویکرد تحول اقتصادی در منطقه هستیم

ابوذر مهدی نخعی فرماندار شهرستان میناب در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تاکید ویژه ای برای حمایت از سرمایه گذاران دارد گفت: ارائه تسهیلات ویژه حمایتی برای سرمایه گذاران از جمله همکاریهایی است که دولت با آنها در منطقه دارد.

نخعی بیان داشت: در راستای ایجاد طرح توسعه سواحل مکران حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران در حوزه های مختلف با ایجاد زیر ساختهای لازم مورد تاکید مسئولان استانی و شهرستان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2934

به "ازشرق آسیاتاشرق هرمزگان، کره ای هاآماده سرمایه گذاری درمیناب هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازشرق آسیاتاشرق هرمزگان، کره ای هاآماده سرمایه گذاری درمیناب هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید