ارتقای رتبه دو و میدانی قم در سطح استان های کشور

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، دو و میدانی در قم به یکی از رشته های موفق تبدیل گردیده است و حضور رضا ملک پور دو و میدانی کار قمی در بازی های آسیایی جاکارتا شاهدی بر این مدعا است.

ارتقای رتبه دو و میدانی قم در سطح استان های کشور

همچنین تیم های دو و میدانی پسران قم در همه رده های سنی از ابتدای سال جاری در مسابقات قهرمانی کشور قهرمان گردیده اند که قهرمانی های متوالی بدون تردید نمی تواند اتفاقی باشد.

بر این اساس و طبق رتبه بندی هیئت های استانی کشور از سوی فدراسیون دو و میدانی، هیئت دو و میدانی استان قم که سال گذشته نیز با جهشی قابل توجه به رده ششم کشور رسیده بود سال جاری باز هم رشد داشته و به رده سوم کشور رسیده است.

این در حالی است که استان قم به یک قطب برای پرورش دو و میدانی کاران مدال آور نونهال، نوجوان و جوان تبدیل گردیده است و ستاره های جوان این رشته در قم به تدریج در حال تصاحب رکوردهای برتر کشور در مواد مختلف هستند تا امروز دو و میدانی قم در جایگاهی تاریخی در کشور قرار گیرد.

همچنین در موفقیت دیگری برای دو و میدانی قم محسن ربانی، قهرمان قمی و مربی ارزنده پرش بانیزه ایران به کادر سازمان تیم های ملی دو و میدانی اضافه شد و حضور وی در کادر سازمان تیم های ملی برای ورزش قم افتخار است.

او مربی سپیده توکلی بانوی ملی پوش پرش ارتفاع ایران در بازی های آسیایی جاکارتا و مهسا میرزا طبیبی رکورد دار پرش با نیزه زنان ایران است و محمد بنی آدم نفر اول پرش با نیزه مردان ایران نیز شاگرد اوست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1336

به "ارتقای رتبه دو و میدانی قم در سطح استان های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای رتبه دو و میدانی قم در سطح استان های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید