ارائه نتایج مطالعات موردی صنعتی در کنگره مهندسی شیمی

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر حمیدرضا نوروزی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دبیر شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران،زمان برگزاری این کنگره را در بهمن امسال دانست و گفت: در این کنگره در خصوص موضوعات مرتبط با صنایع نفت، پتروشیمی، گاز و پلیمر بحث و تبادل نظر می گردد تا بستری مناسب برای ارتباط میان صنعت و دانشگاه ایجاد گردد.

ارائه نتایج مطالعات موردی صنعتی در کنگره مهندسی شیمی

نوروزی با بیان اینکه این کنگره با حضور صاحبان صنعت و بخش های پژوهشی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: به منظور افزایش مشارکت مهندسان و محققان بخش صنعت، در کنار ارائه مقالات دانشگاهی، دبیرخانه کنگره اقدام به ایجاد بخش مطالعات موردی صنعتی نموده است.

به گفته وی در این بخش فعالان بخش صنعت می توانند مطالعات موردی (case study) که در واحد خود اجرایی نموده اند را به صورت گزارش صنعتی (technical report) ارائه دهند.

دبیر شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی برگزاری این بخش را فرصتی برای تبادل تجربیات دانست و یادآور شد: گزارش های صنعتی ارائه گردیده می تواند در زمینه هایی چون چالش های مدیریتی، فرآیندی، زیست محیطی، ایمنی، کنترلی، راکتور، کاتالیست و سایر حوزه های مرتبط باشد.

نوروزی تمرکز این کنگره را بر توسعه پایدار در صنایع ایران مانند صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، غذایی و دارویی بیان کرد و اضافه کرد: از این رو این کنگره بستری برای گردهم آوردن دانشگاهیان و متخصصان صنعت به منظور بحث و گفت وگو پیرامون توسعه پایدار در صنایع ایران از جمله صنابع بالا دستی نفت، پالایش و فرآوری نفت و گاز، پتروشیمی و شیمیایی، دارویی و غذایی و بهبود ارتباط این صنایع با پژوهشگران و دانشگاهیان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1467

به "ارائه نتایج مطالعات موردی صنعتی در کنگره مهندسی شیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه نتایج مطالعات موردی صنعتی در کنگره مهندسی شیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید