ادامه اخطارهای غیرفنی بازیکنان پرسپولیس، حواس حامد لک هست؟

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال پیروز به کسب پیروزی 2 بر یک مقابل تراکتور تبریز شد تا با 28 امتیاز در فاصله یک قدمی با استقلال تهران قرار بگیرد.

ادامه اخطارهای غیرفنی بازیکنان پرسپولیس، حواس حامد لک هست؟

در این ملاقات پیغام حیدری داور مسابقه سه بار مجبور شد به شاگردان یحیی گل محمدی کارت زرد نشان بدهد. در میان اخطاری های پرسپولیس، تنها علی شجاعی به علت خطا روی بازیکن تراکتور به طور فنی کارت زرد گرفت اما در خصوص حامد لک و فرشاد فرجی شرایط به گونه دیگری بود.

حامد لک دروازه بان پرسپولیس بدون توجه به رفتن بوژیدار رادوشوویچ از پرسپولیس به علت مسائل اقتصادی با باشگاه، با داور مسابقه صحبت غیر مرتبط انجام داد و اخطار گرفت. کارت زردی که فرشاد فرجی نیز به علت تأخیر در آغاز بازی در دقایق پایانی بازی دریافت کرد تا مدافعان تیمی که پنج دوره قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر را یدک می کشند نشان دهند هنوز رفتار حرفه ای را نیاموخته اند.

جالب اینکه کادر فنی پرسپولیس همانند مدیران باشگاه هیچ توجهی به اخطارهای غیرفنی بازیکنان خود نمی نمایند تا آنها آزادانه در روزهایی که خبری ازکمیته انضباطی با خطر محرومیت های خود به علت گرفتن کارت های زرد غیر فنی، بازی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4581

به "ادامه اخطارهای غیرفنی بازیکنان پرسپولیس، حواس حامد لک هست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه اخطارهای غیرفنی بازیکنان پرسپولیس، حواس حامد لک هست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید