اجرای دولت الکترونیک هنوز راضی کننده نیست

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، محمد جواد آذری جهرمی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از پروژه سلامت الکترونیک در بابلسر در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به پیشرفت طرح سلامت الکترونیک با بیان اینکه این پروژه در بعضی جاها پیشرفت خوبی دارد گفت: در مراکز بهداشت و استحقاق هویت رشد خوبی دارد و ساختار تامین اجتماعی در حوزه الکترونیک سراسری و خوب بوده است.

اجرای دولت الکترونیک هنوز راضی کننده نیست

وی با بیان اینکه پرونده سلامت الکترونیک در مازندران خوب پیش رفته است گفت: آنالیز میدانی پیشرفت دولت الکترونیک در حوزه سلامت و آنالیز چالش ها در سه لایحه استحقاق از جمله اهدفا سفر به مازندران است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه نمود: هدف جمع بندی وزارت ارتباطات و وزارت بهداشت، استخراج برنامه و هدفگذاری برای اجرا و تکمیل نظام سلامت الکترونیک در چهار استان است.

آذری جهرمی با بیان اینکه حوزه دولت الکترونیک وسیع است گفت: در نظام مالیاتی، پیاده سازی دولت الکترونیک مطرح است و در بخش دریافت اظهارنامه خوب پیش رفته ولی در بخش ممیزی هنوز دولت الکترونیک مانده است.

وی ادامه داد: همچنین در شفافیت مبارزه با فساد هنوز دولت الکترونیک اجرایی نشده است و باید مقدمات آن اجرا گردد.

وزیر ارتباطات از رشد 10 برابری در حوزه دولت الکترونیک از ابتدای فروردین ماه تاکنون داشته ایم گفت: آنچه باقی مانده 10 برابر میزان فعلی است و تا سرانجام برنامه ششم توسعه باید به شاخص مطلوب برسیم.

آذری جهرمی یادآور شد: هرچند رشد 10 برابری در حوزه دولت الکترونیک داشتیم و در حوزه جهانی رشد 20 برابری را شاهد هستیم اما در مجموع برای ما این پیشرفت ها قابل قبول نیست زیرا هنوز با شاخص ها فاصله داریم و باید کوشش کنیم.

وی الکترونیکی شدن حوزه سلامت، نظام بانکی و مالی کشور را امری بسیار مهم برشمرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2178

به "اجرای دولت الکترونیک هنوز راضی کننده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای دولت الکترونیک هنوز راضی کننده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید