ابهام در زمان برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی، بالاخره کِی؟

به گزارش مجله پریها، بر خلاف همه حرف هایی که روز دوشنبه زده شد، ظاهرا تغییر زمان بازی پرسپولیس و نساجی هنوز قطعی نشده است.

ابهام در زمان برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی، بالاخره کِی؟

به گزارش خبرنگاران ، درباره تغییر زمان برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی حرف های زیادی زده شد اما انگار هنوز هیچ تغییری قطعی نیست.

البته این نامشخص بودن زما بازی را معاون باشگاه نساجی اعلام نموده: هنوز چیزی به صورت رسمی برای تغییر زمان بازی با پرسپولیس به ما اعلام نشده و این موضوع را فقط از رسانه ها شنیده ایم. اگر قرار باشد روز بازی ما و پرسپولیس تغییر کند، باید به تیم مهمان که نساجی است، از قبل اعلام گردد اما تا الان هیچ نامه ای از سوی سازمان لیگ به ما نرسیده. مگر می گردد سازمان لیگ از خودش ساعت و روز اعلام کند و ما همان را اجرا کنیم؟ باید اول با باشگاه نساجی هماهنگ گردد و بعد ما با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس موافقت کنیم. البته ما نهایت همکاری را با سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس خواهیم داشت اما فعلا چیزی تغییر ننموده.

این در حالی است که سرپرست و مشاور مدیرعامل پرسپولیس روز دوشنبه ادعا نموده بودند که از سرمربی نساجی بله را گرفته اند و البته درخواست شان هم برای برگزاری بازی 48 ساعت زودتر بازی بوده که ظاهرا مازنی ها تغییر 24 ساعته را پذیرفته اند.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 965

به "ابهام در زمان برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی، بالاخره کِی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام در زمان برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی، بالاخره کِی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید