آمادگی مراکز اطلاع رسانی گردشگری یزد برای فعالیت در نوروز 98

به گزارش مجله پریها، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی فعالیت های مراکز اطلاع رسانی در ایام نوروز 98 در اداره کل میراث فرهنگی یزد برگزار گشت.

آمادگی مراکز اطلاع رسانی گردشگری یزد برای فعالیت در نوروز 98

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، نشستی با حضور مدیرکل و سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل و مدیران دفاتر اطلاع رسانی استان در راستای ساماندهی و برنامه ریزی جهت فعالیت های نوروزی برگزار و در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد.

در این نشست سید مصطفی فاطمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد ضمن تاکید بر همکاری مشترک بین مراکز اطلاع رسانی فعال گفت: مراکز اطلاع رسانی بنا به منافع مشترکی که دارند باید با هم هماهنگ باشند چرا که قطعا با همفکری و همکاری بهتر می توانند فعالیت کنند.

او در ادامه ضمن تاکید براین موضوع که فروش و برگزاری تور در حیطه وظایف دفاتر اطلاع رسانی نیست، به فعالیت این مراکز در چارچوب قانونی و براساس دستورالعمل تشکیل آنها اشاره کرد و تهیه یک لوگوی ثابت و یک شکل با همفکری همه مدیران دفاتر اطلاع رسانی را خواستار شد.

در ادامه این جلسه سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان به سوالات مطرح شده از سوی مدیران مراکز اطلاع رسانی فعال پاسخ داد.

هم اکنون در سطح استان یزد 17 مرکز اطلاع رسانی در محدوده بافت تاریخی شهر یزد و در شهرستانهای بافق و ابرکوه فعال هستند که به گردشگران اطلاعات مرتبط با جاذبه های گردشگری استان، نقشه راهنما و بسته های فرهنگی معرفی جاذبه ها را ارائه می کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2754

به "آمادگی مراکز اطلاع رسانی گردشگری یزد برای فعالیت در نوروز 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی مراکز اطلاع رسانی گردشگری یزد برای فعالیت در نوروز 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید