آغاز به کار مرکز تازه خونگیری شهر کرمانشاه

به گزارش مجله پریها، مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه، از آغاز به کار مرکز نو خونگیری شهر کرمانشاه در شهرک آبادانی و مسکن خبر داد و گفت : این مرکز پنجشنبه های هر هفته در نوبت صبح آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

آغاز به کار مرکز تازه خونگیری شهر کرمانشاه

مریم میرزاده، مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از آغاز به کار سومین مرکز خونگیری شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : در راستای سهولت دسترسی مردم نیکوکار شهر کرمانشاه به مراکز اهدای خون، پایگاه انتقال خون شهرک آبادانی و مسکن از امروز پنجشنبه، 26 آبان ماه 1401 آغاز به کار کرده است

وی ادامه داد: همشهریان ساکن شهرک آبادانی و مسکن، می توانند پنجشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح الی 12 به پایگاه اهدای خون این شهرک واقع در بلوار گل ها، چهارراه شهید مطهری، جنب دبیرستان شهید مطهری مراجعه و در امر خداپسندانه و انسان محبت آمیز اهدای خون مشارکت کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر مسئله ای در تامین خون مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستان های استان نداریم، اما پایداری این شرایط منوط به حضور مستمر اهداکنندگان خون است.

وی گفت: پایگاه مرکزی انتقال خون استان کرمانشاه واقع در بلوار بنت الهدی رو به روی فرمانداری در روز های غیرتعطیل از ساعت 8 تا 19 و در روز های تعطیل از ساعت 8:30 تا 13:30 و مرکز اهدای خون بیمارستان معتضدی هم در روز های غیرتعطیل از ساعت 8 تا 13 پذیرای مراجعه کنندگان است.

میرزاده با اشاره به فعالیت تیم سیار خونگیری در شهرستان های استان، اضافه کرد: تیم سیار اداره کل انتقال خون استان به طور مستمر، یکشنبه هر هفته در شهرستان اسلام آبادغرب حضور می یابد و با توجه به استقبال گسترده و کم نظیر بانوان نیک اندیش این شهرستان، یکشنبه 29 آبان ماه مجهز به امکانات سنجش کم خونی ویژه بانوان، صرفا بانوان پذیرش خواهند شد.

وی از بانوان نیکوکار شهرستان اسلام آبادغرب جهت مشارکت در این امر انسان محبت آمیز و خداپسندانه دعوت کرد، تا یکشنبه از ساعت 9 الی 12 با در دست داشتن کارت ملی به پایگاه انتقال خون واقع در بیمارستان امام (ره) این شهرستان مراجعه کنند .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آبان 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4737

به "آغاز به کار مرکز تازه خونگیری شهر کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار مرکز تازه خونگیری شهر کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید