آزاده: صدرنشینی اتفاق خوبی است اما به این چیزها فکر نمی کنیم، هنوز کار خاصی نکرده ایم

به گزارش مجله پریها، هافبک تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تمام اعضای مجموعه پیکان کارشان را به نحو احسن انجام می دهند و یکدل هستیم تا نتایج خوب مان را ادامه بدهیم.

آزاده: صدرنشینی اتفاق خوبی است اما به این چیزها فکر نمی کنیم، هنوز کار خاصی نکرده ایم

به گزارش خبرنگاران، محمدجواد آزاده در گفت وگو با روابط عمومی باشگاه پیکان، درباره پیروزی این تیم مقابل تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر گفت: خدا را شکر که توانستیم از میدان سخت تبریز با دست پر خارج شویم و سه امتیاز حساس را بگیریم. از این نتایج خوشحالیم، اما بازی های قبل را فراموش کردیم و تمام تمرکزمان روبه جلوست. باید با تمرکز بالا و کوشش زیاد کارمان را انجام بدهیم و برای موفقیت تیم گام برداریم.

وی درباره گل زیبایی که مقابل تراکتور به ثمر رساند، توضیح داد: گل اسماعیل بابایی از گل من خیلی زیباتر بود. در صحنه گل، خودم ابتدا خواستم توپ را کنترل کنم، اما دیدم دروازه بان حریف از دروازه فاصله گرفته و به همین دلیل سرضرب زدم که خوشبختانه گل شد. همه ما در پی موفقیت پیکان هستیم و برای این منظور کوشش می کنیم. گل من هم حاصل زحمات کل تیم بود و خوشحالم که گامی در راستای موفقیت تیم برداشتم.

هافبک جوان پیکان با اشاره به بازی با ذوب آهن در هفته پیش رو اظهار داشت: قطعاً کار سختی مقابل ذوب آهن خواهیم داشت. آنها تیم قدرتمندی هستند و از کادر فنی خوبی سود می برند. در مسابقات لیگ برتر هر بازی حکم یک فینال را دارد و اگر یک لحظه غفلت کنید، همه چیز از بین می رود. باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا بتوانیم نتایج خوب مان را ادامه بدهیم و ان شاءالله با برد از زمین خارج شویم.

آزاده درباره شانس صدرنشینی پیکان در صورت برد مقابل ذوب آهن گفت: این اتفاق خیلی خوبی است، اما ما اصلاً به این چیزها فکر نمی کنیم. ما بازی به بازی پیش می رویم و اصلاً نگاه نمی کنیم که کجای جدول ایستاده ایم. تمام هدف مان در حال حاضر برد مقابل ذوب آهن است و برای این کار احتیاج به کوشش و تمرکز بیشتر نسبت به گذشته داریم.

وی درباره تمجیدها از پیکان در آغاز لیگ گفت: خیلی ها به ما محبت داشتند، اما واقعیت این است که هنوز کاری نکردیم. تازه در آغاز مسابقات هستیم و نباید فکر کنیم اتفاق بزرگی رقم زده ایم. اصلاً به این مسائل فکر نمی کنیم و کوشش مان بر این است که بدون توجه به حواشی و اتفاقات در هر بازی برترین عملکرد را از خود نشان بدهیم.

آزاده اظهار داشت: جا دارد از زحمات مدیریت و کادر فنی و پشتیبانی باشگاه تشکر کنم. همه مجموعه پیکان کارشان را به نحو احسن انجام می دهند و یکدل هستیم تا نتایج خوب مان را ادامه بدهیم. ان شاءالله بدشانسی هم نیاوریم و به چیزی که می خواهیم برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4445

به "آزاده: صدرنشینی اتفاق خوبی است اما به این چیزها فکر نمی کنیم، هنوز کار خاصی نکرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزاده: صدرنشینی اتفاق خوبی است اما به این چیزها فکر نمی کنیم، هنوز کار خاصی نکرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید