کلنگ ساخت پارک طبیعت الوان زده می گردد

به گزارش مجله پریها، هاشم خنفری شهردار شهر الوان از توابع شهرستان شوش در مصاحبه با خبرنگاران گفت: پارک طبیعت 40 هکتاری با حضور استاندار کلنگ زنی می گردد که قرار است در فاز نخست پنج هکتار از این پارک آماده خواهد شد.

کلنگ ساخت پارک طبیعت الوان زده می گردد

خنفری اضافه نمود: در شهر الوان پیش از این پارک طبیعت وجود نداشت و شهرداری الوان تصمیم گرفت با توجه به ظرفیت های طبیعی موجود اقدام به راه اندازی این پارک کند.

وی با بیان اینکه در این پارک 40 هکتاری گونه های زیبا و متنوع بومی از گل و درخت کاشته می گردد، گفت: این پارک می تواند به محل مناسبی برای ورزش و استراحت شهروندان الوانی تبدیل گردد.

شهردار الوان یاداور شد: این پروژه از اولویت های ما به حساب می آید و برای ساماندهی اولیه از اعتبارات شهرداری استفاده می کنیم. جدول بندی، روشنایی، ساخت آلاچیق و ساماندهی معابر در لیست پروژه های اولویت دار ما ثبت شده و برای ادامه این پروژه از اعتبارات سازمان برنامه و بودجه استفاده می گردد.

خنفری گفت: پیش از این موافقت نامه احداث پارک طبیعت بین شهرداری الوان و اداره کل حفاظت از محیط زیست نیز منعقد شده است. این پارک در جنوب شهر الوان و به سمت رود کرخه ساخته می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1998

به "کلنگ ساخت پارک طبیعت الوان زده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ ساخت پارک طبیعت الوان زده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید