همه لیگ های آسیایی از 29 آذر تا 12 بهمن تعطیل هستند

به گزارش مجله پریها، ای اف سی اعلام نموده از 29 آذر بازیکنان ملی نباید در مسابقات باشگاهی شرکت نمایند.از طرفی رقابت های جام ملت های آسیا هم 12 بهمن به انتها می رسد.

همه لیگ های آسیایی از 29 آذر تا 12 بهمن تعطیل هستند

به گزارش خبرنگاران ،با توجه به در پیش بودن جام ملت های آسیا قطعا مسابقات فوتبال باشگاهی در قاره آسیا مثل چهار سال گذشته در نیم فصل با تعطیلات بیشتری روبرو خواهد بود.ای اف سی مثل فیفا که درباره جام جهانی قانون گذاشته بود تاکید نموده ملی پوشان از 16 روز قبل از آغاز جام ملت های آسیا نباید در مسابقات باشگاهی حاضر شوند.حتی بازیکنان آسیایی شاغل در لیگ های اروپایی نیز در مسابقات باشگاهی حاضر نمی شوند.

ای اف سی همچنین اعلام نموده از 29 آذر بازیکنان ملی نباید در مسابقات باشگاهی شرکت نمایند.از طرفی رقابت های جام ملت های آسیا هم 12 بهمن به انتها می رسد.به این ترتیب همه لیگ های آسیایی در این زمان تعطیل هستند.ضمن اینکه تیم ملی ایران حدود یک هفته زودتر از این تاریخ اردوی آماده سازی خود را آغاز می نماید.

همچنین سازمان لیگ با تعاملی که با کی روش داشته قرار شده اردوی تیم ملی در آبان ماه با 4 روز تاخیر آغاز می گردد تا مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر در روزهای 18 و 19 آبان ماه برگزار گردد.

فتاحی گفته تقویم پیشنهادی مسابقات قبل از آغاز مسابقات به نظر سرمربیان رسیده و باشگاه ها تصویبش نموده اند.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1595

به "همه لیگ های آسیایی از 29 آذر تا 12 بهمن تعطیل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه لیگ های آسیایی از 29 آذر تا 12 بهمن تعطیل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید