شکست بانوان اسکیت قم و اعزام افق به لیگ والیبال جوانان

به گزارش مجله پریها، به گزاری خبرنگاران، با حکم حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، سجاد محمدی مسئولیت امور باشگاه ها را در این اداره کل بر عهده گرفت، ضمن اینکه محمدی همزمان عضو کمیسیون استانی ماده 5 اداره کل ورزش و جوانان نیز شد تا امور درخواستی مراجعین تأسیس، احداث و تمدید باشگاه و استادیوم و موارد مربوط به کمیسیون ماده (5) را بر عهده بگیرد.

شکست بانوان اسکیت قم و اعزام افق به لیگ والیبال جوانان

افق قم از تهران به لیگ دسته اول جوانان می رود

تیم والیبال افق قم با همکاری هیئت والیبال جنوب غرب تهران به مسابقات لیگ دسته اول والیبال جوانان ایران اعزام می گردد.

راهنمایی تیم افق قم به عهده داوود نوری رئیس هیئت والیبال جنوب غرب استان تهران است. تمرینات این تیم با توافق نماینده قم از روز جمعه در سالن شهدای هویزه تهران واقع در نازی آباد تهران شروع شد و در این تیم بازیکنان بومی نیز حضور دارند.

چهار شکست برابر تیم اینلاین هاکی بانوان قم

مرحله اول لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی بانوان شروع شد و تیم هیئت اسکیت قم برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرد. در شروع لیگ اسکیت اینلاین هاکی بانوان تیم قم برابر تیم های انقلاب و آی فیت پرو مغلوب گردید.

این تیم سپس 2 بازی دیگر برگزار کرد و با شکست برابر تیم های بوم باکس و ام دات آی آر به کار خود در این مرحله انتها داد.

شکست نماینده قم در رشت

در ادامه دیدارهای لیگ دسته اول فوتسال ایران تیم الماس شهر قم در رشت 3 بر 2 برابر شهرداری این شهر باخت. گل سوم تیم شهرداری رشت در فاصله 3 ثانیه به انتها بازی وارد دروازه نماینده فوتسال قم در لیگ یک شد.

این بازی در چارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته اول برگزار گردید و کار بقای این تیم در لیگ اکنون پیچیده تر شده است. الماس شهر قم در جمع تیم های فانوس به دست لیگ دسته اول فوتسال قرار گرفته است.

شروع لیگ فوتسال نونهالان قم

در شروع فصل جدید لیگ فوتسال نونهالان زیر 14 سال استان قم 5 بازی برگزار گردید که در پرگل ترین بازی تیم مهدیار 6 بر صفر برابر تیم آتیه سازان پیروز شد. مرصاد نیز مقتدرانه 5 بر صفر برابر انصار صاحب برتری شد.

تیم المپیاد 2 بر صفر سید ذاکر را برد و دیدار تیم های منتظران با میلاد نور و الوند با میعاد با نتایج مشابه یک بر یک به تساوی انجامید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2003

به "شکست بانوان اسکیت قم و اعزام افق به لیگ والیبال جوانان" امتیاز دهید

1 کاربر به "شکست بانوان اسکیت قم و اعزام افق به لیگ والیبال جوانان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست بانوان اسکیت قم و اعزام افق به لیگ والیبال جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید