5 روش عجیب و غریبی که لاغرتان می نماید، قدرت لبخند زدن را دسته کم نگیرید

به گزارش مجله پریها، برای کاهش وزن می توان از بعضی روش های غیر معمول و عجیبی که بسیار آسان هستند اما شما به فکر استفاده از آنها نیستید یاری گرفت.

5 روش عجیب و غریبی که لاغرتان می نماید، قدرت لبخند زدن را دسته کم نگیرید

به گزارش خبرنگار سوخت و ساز چربی و کالری های بدن سبب می گردد تا شما به وزن ایده آل خود برسید؛ ورزش کردن و خوردن غذاهای کم کالری به کاهش وزن یاری بسزایی می نماید اما گاهی اوقات برای چربی سوزی می توان از بعضی روش های غیر معقول استفاده کرد؛روش هایی که همگی باعث سوخت ساز بدن و شکسته شدن توده های چربی می شوند.

در اینجا به معرفی بعضی ازروش های غیر معمولی که سبب کاهش وزن شما می شوند می پردازیم.

قرار دریافت در جای سرد

قرار دریافت در محیطی که دمای آن سرد و پایین باشد سبب می گردد تا چربی های بدن شکسته گردد.تحقیقات محققان نشان داده است که آب و هواروی فعالیتبدنتأثیر بسزایی دارد و می تواند به کاهش کالری ها و سوخت و ساز بدن منجر گردد.

خوردن آب سرد

خوردن آب سبب می گردد متابولیسم بدن به حد طبیعیخودبرسد و طی تحقیقات انجام گرفته معین شده استخوردن آب سرد باعث شکسته شدن کالری ها و سوخت و ساز چربی های بدن می گرددپس اگر به دنبال کاهش وزن هستید خوردن آب سرد را از قلم نیاندازید.

آدامس جویدن

جویدن آدامس متابولیسم بدن را بالا می برد و به سوختن چربی و کالری های بدن یاری می نماید؛ جویدن آدامس بعد از غذا یا میان وعده های غذایی می توانید کاهش وزن سریعی را برای شمابه ارمغان بیاورد.

اهدای خون

اهدای خون باعث کاهش تعداد کالری های بدن و سوخت و ساز چربی ها می گردد ماهی یکبار خون اهدا کردن سبب می گردد تا حجم زیادی ازکالری های بدن از بین بروند.

لبخند زدن

شاید شما هم شنیده باشید که خندیدن بهترین راه درمان بیماری ها است تحقیقات مختلف نشان داده لبخند زدن روی روان، جسم و سلامت بدن تأثیر مثبتی دارد و با خندیدن می توان کالری های زیادی را سوزاندطی محققان طی تحقیقات خودمیان افرادی که هر روزلبخند می زدند متوجه شده اندکه متابولیسم این دسته افراد فعال تر از دیگران است.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2516

به "5 روش عجیب و غریبی که لاغرتان می نماید، قدرت لبخند زدن را دسته کم نگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 روش عجیب و غریبی که لاغرتان می نماید، قدرت لبخند زدن را دسته کم نگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید