2 روز دیگر فیلمبرداری چارلی در تهران آغاز می شود

به گزارش مجله پریها، رحمان رضایی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی چارلی در تهران به کارگردانی مهدی آقابابایی گفت: حدود 2 روز دیگر فیلمبرداری این اثر در کمال شهر کرج آغاز می شود و ما حدود یک ماه در این شهرستان و تهران به فیلمبرداری می پردازیم.

2 روز دیگر فیلمبرداری چارلی در تهران آغاز می شود

وی افزود: تقریبا لیست بازیگران ما تکمیل شده است اما در حال رایزنی با 2 بازیگر دیگر برای حضور در این اثر هستیم که هنوز با آنها قرارداد نبسته ایم.

رضایی با اشاره به اینکه بهروز معاونیان به عنوان صدابردار و صداگذار در چارلی در تهران همکاری می کند، عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که این فیلم را به سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر برسانیم.

این تهیه کننده در پایان با اشاره به اثر دیگرش با نام ری را که پیش از این اصلاحیه هایی بر فیلمنامه آن وارد شده بود، بیان کرد: ما قسمت هایی از این فیلمنامه را که بر آن اصلاحیه وارد شده بود، تغییر دادیم و قرار است روز شنبه 20 مردادماه دوباره آن را به شورای پروانه ساخت ارایه دهیم.

چارلی در تهران داستان زندگی سه بازیگر تئاتر را روایت می کند که یکی از آنها علاقه مند به شخصیت چارلی چاپلین است و مدام لباس های او را می پوشد و کارهای او را انجام می دهد.

علیرضا خمسه، امیر غفارمنش، سیامک اشعریون، بهمن بهمن دار، سحر خزائلی، جواد زیتونی، علی رجایی، مجید علیزاده، حمیدربیعی، هادی رجایی مهر، سید مرتضی حسینی، رضا مرتضوی، سارا بهمن دار، مرضیه صولتی، علی حسن ناصری، مرضیه موسوی، علی صادق پور، محمد صادق پور، محمد شاهرخی و آرمان رضایی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 228

به "2 روز دیگر فیلمبرداری چارلی در تهران آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 روز دیگر فیلمبرداری چارلی در تهران آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید