یوونتوس در آستانه به خدمت دریافت هافبک اودینزه

به گزارش مجله پریها، باشگاه یوونتوس در ادامه فعالیت های خود در نقل وانتقالات تابستانی قصد دارد هافبک ایتالیایی اودینزه را به خدمت بگیرد.

یوونتوس در آستانه به خدمت دریافت هافبک اودینزه

به گزارش خبرنگاران، پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا خبر داد؛ باشگاه یوونتوس در آستانه توافق با اودینزه برسر به خدمت دریافت رولاندو ماندراگورا است. قرار است یوونتوس در ازای 26 میلیون یورو این هافبک 23 ساله را به خدمت بگیرد اما اجازه دهد این بازیکن فصل 21-2020 را برای اودینزه به میدان برود و تابستان 2021 به جمع راه راه پوشان تورین اضافه شود.

ماندراگورا که سه سال دیگر با اودینزه قرارداد دارد، سابقه بازی در تیم های جنوا، پسکارا و کروتونه را دارد و بین سال های 2016 تا 2018 هم در عضویت باشگاه یوونتوس بوده است. این هافبک جوان که یک بازی ملی با پیراهن ایتالیا هم در کارنامه اش دیده می شود، فصل اخیر در 28 بازی برای اودینزه به میدان رفت و آمار 3 گل زده و 3 پاس گل را از خود برجای گذاشت.

باشگاه یوونتوس پیش از این پیروز شده آرتور ملو از بارسلونا و وستون مک کِنی از شالکه را به خط میانی تیم تحت هدایت آندره آ پیرلو اضافه کند. در سوی دیگر میرالم پیانیچ هم در فرایند معاوضه با آرتور راهی بارسلونا شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3676

به "یوونتوس در آستانه به خدمت دریافت هافبک اودینزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس در آستانه به خدمت دریافت هافبک اودینزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید