گوگل رسما تاریخ 17 مهر را برای معرفی پیکسل 3 بیان کرد

به گزارش مجله پریها، دو گوشی Pixel 3 و پیکسل 3 اکس ال به شکل غیر قابل کنترلی لو رفته و حتی تعدادی Pixel 3 XL در سطح دنیا فروخته گردیده است. اگر برایتان سوال گردیده بود که آیا گوگل با وجود این حجم از اطلاعات لو رفته آیا مراسمی برای معرفی این دو گوشی در نظر گرفته، باید بگوییم بله، در تاریخ 17 مهر این دو گوشی به صورت رسمی طی مراسمی در شهر نیویورک معرفی خواهند شد.

گوگل رسما تاریخ 17 مهر را برای معرفی پیکسل 3 بیان کرد

البته ما چندباری هم اشاره نموده بودیم که در این تاریخ گوشی های جدید گوگل معرفی خواهد شد و در واقع قصد داریم بگوییم حتی تاریخ کنفرانس گوگل برای این گوشی ها نیز لو رفته بود! بر خلاف سال های گذشته که مراسم های گوگل در نزدیکی مقر این شرکت در ایالت کالیفرنیا برگزار می شد، این بار مراسم گوگل در شهر نیویورک خواهد بود و می توان مراسم معرفی را از طریق پخش زنده یوتیوب مشاهده کرد. همچنین ما نیز در خبرنگاران مگ به سرعت خبر معرفی این گوشی ها را خواهیم نوشت و اگر به محصولات گوگل علاقه دارید، 17 مهر ماه را از قلم نیاندازید.

هر دو گوشی با مشخصات دشوار افزاری مشابهی عرضه خواهند شد و تفاوت در اندازه نمایشگر و باتری دستگاه خواهد بود. انتظار می رود شاهد پردازنده اسنپ دراگن 845 در این گوشی ها باشیم. همچنین در بخش پشتی گوشی نیز یک دوربین 12 مگاپیکسلی حضور خواهد داشت اما در بخش جلویی گوشی، شاهد دو دوربین خواهیم بود که یکی از آن ها، لنز عریض خواهد داشت و دیگری نیز دریچه دیافراگم متغیر، مشابه آن چیزی که در دوربین اصلی گلکسی اس9 و نوت 9 دیده بودیم، خواهد داشت. از نظر طراحی نیز این گوشی ها شبیه به نسل قبلی خود خواهند بود با این تفاوت که بخش پشتی گوشی کاملا شیشه ای خواهد بود و پشتیبانی از شارژ وایرلس هم به آن اضافه گردیده است. در بخش جلویی پیکسل 3 اکس ال نیز متاسفانه شاهد یک بریدگی بزرگ بالای نمایشگر هستیم که ممکن است بسیاری آن را دوست نداشته باشند.

همچنین در شایعات داشتیم که ممکن است گوگل سال جاری اولین ساعت هوشمند خود را معرفی کند اما چندی پیش گوگل به صورت رسمی این خبر را تکذیب کرد و سال جاری شاهد ساعت پیکسل نخواهیم بود. شما درباره گوشی های جدید گوگل چه فکر می کنید؟ آیا پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال می توانند با دیگر پرچمدارانی مثل گلکسی نوت 9 رقابت نمایند؟

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 356

به "گوگل رسما تاریخ 17 مهر را برای معرفی پیکسل 3 بیان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل رسما تاریخ 17 مهر را برای معرفی پیکسل 3 بیان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید