گوگل، آغازگر سیستم های ارتقاء امنیت الکترونیک

به گزارش مجله پریها، شرکت گوگل گفت که اخیرا یک استارتاپ که SlickLogin نام دارد را خریداری کرده و تیم سه نفره این استارتاپ تصمیم گرفته اند که با شرکت گوگل همکاری کنند و ایده جالب خود را عملی کنند.

گوگل، آغازگر سیستم های ارتقاء امنیت الکترونیک

ایده جالب این سه نفر، در مورد روشی نوین برای وارد شدن به حساب های کاربری اینترنتی است که به جای استفاده از ورودی صفحه نمایش و تایپ کردن یک عبارت، کاربر بتواند با استفاده از گوشی هوشمند خود و صدایی با فرکانس بالا که از طریق گوشی هوشمند پخش می شود، فرد وارد حساب کاربری اش شود.

هنوز مبلغی که میان این استارتاپ و گوگل رد و بدل شده، مشخص نگردیده است و شرکت گوگل به خبرگزاری Geektime گفته که به زودی اطلاعات جدیدی در مورد این همکاری منتشر خواهد کرد. این خبرگزاری پیش بینی کرده که گوگل قصد دارد با کمک این سه فرد اپلیکیشنی برای این تکنولوژی جالب تولید کند و این نوآوری را از آن خود کند.

این سه نفر معتقدند که این روش می تواند امنیت الکترونیکی را به حداکثر برساند و با وجود چنین سیستمی دیگر رمزی تایپ نمی شود که بتوان آن را دیده و از آن سو استفاده کرد. گوگل مدت طولانی ای است که روی سیستم های امنیتی متفاوتی کار می کند و این سه نفر می توانند مسیری جدید برای گوگل رقم بزنند.

منبع: هفت گنج
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3824

به "گوگل، آغازگر سیستم های ارتقاء امنیت الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل، آغازگر سیستم های ارتقاء امنیت الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید