تصاویر زنده منتسب به گوشی گیمینگ هواوی میت 20X منتشر شد

به گزارش مجله پریها، به نظر می رسد در مراسم 16 اکتبر (24 مهر) فقط شاهد رونمایی از گوشی های میت 20 و میت 20 پرو نخواهیم بود و در این میان گوشی گیمینگ میت 20X هم رسما معرفی خواهد شد.

تصاویر زنده منتسب به گوشی گیمینگ هواوی میت 20X منتشر شد

هرچند از لحاظ کلیت طراحی این گوشی اختلاف چندانی با دو پرچم دار دیگر ندارد، اما به نظر می رسد این گوشی گیمینگ از صفحه نمایش بسیار بزرگ 7.2 اینچی اولد بهره می برد. تعدادی تصویر زنده منتسب به گوشی میت 20X منتشر گردیده و در این تصاویر می بینیم که این فبلت مانند دو پرچم دار دیگر مجهز به دوربین سه گانه است.

علاوه بر این، انتظار داریم که این گوشی مجهز به تراشه قدرتمند Kirin 980 و حافظه رم چهار، شش یا هشت گیگابایتی باشد. از آنجایی که این یک گوشی گیمینگ است، به همین خاطر به احتمال زیاد در مدل های مختلف مجهز به حافظه های داخلی 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

یکی دیگر از بخش هایی که هنوز خبر موثقی در رابطه با آن منتشر نگردیده ولی در زمینه گیمینگ اهمیت بسیار زیادی دارد، موضوع ظرفیت باتری این گوشی است. در نهایت باید ببینیم هواوی چگونه توانسته این گوشی را در مقایسه با دو پرچم دار دیگر شاخص تر کند.

انتشار: 22 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 672

به "تصاویر زنده منتسب به گوشی گیمینگ هواوی میت 20X منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر زنده منتسب به گوشی گیمینگ هواوی میت 20X منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید