گارسون بودن ریحانه پارسا در 13 سالگی ! ، شبانه چطور بازیگر شد؟!

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران: قسمت سوم سری فیلمهای پرفروش گشت ارشاد مجوز اکران گرفت و این در حالی است که ریحانه پارسا در ایران ممنوع التصویر است و به کشور دیگری مهاجرت نموده است.

گارسون بودن ریحانه پارسا در 13 سالگی ! ، شبانه چطور بازیگر شد؟!

ریحانه پارسا سرنوشت عجیبی را برای خود رقم زد. ریحانه پارسا پس از مهاجرت از ایران انواع و اقسام حواشی را یدک کشید. ریحانه پارسا پس از نقش آفرینی در سریال پربیننده پدر می توانست به چهره هنری محبوبی تبدیل گردد اما نشد! ریحانه پارسا با حرکات منشوری اش سعی کرد سر زبان ها بیوفتد. ریحانه پارسا هم اکنون با فیلم گشت سه روی پرده سینمای ایران آمده است.

بالاخره قسمت سوم سری فیلمهای پرفروش گشت ارشاد مجوز اکران گرفت و به روی پرده نقره ای آمد. در تمام ماه های اخیر جنجال بر سر این فیلم در رسانه ها ادامه داشت . خاتمه محمدمهدی اسماعیلی ، وزیر ارشاد تازه ، با گفتن این جمله که به خاطر یک بازیگر نباید سرمایه 10 میلیاردی اقتصادی و کار معنوی یک گروه در سینما از بین برود به اکران فیلم چراغ سبز نشان داد و مشکل را حل کرد .

مشکل این فیلم حضور ریحانه پارسا در جمع بازیگران بود . بازیگری که در ماه های اخیر تمام مرزهای وقاحت و فرصت طلبی را در نوردیده و در سن پایین رکوردهای عجیبی از خود به جا گذاشته است !

خیلی ها هنوز حتی نام او را هم نشنیده اند و دیگران نیز نمی دانند که او چطور سر از سینما درآورد و مثلا بازیگر شد !

تا آنجا که مسئله قابل انتشار است بدانید که این خانم از 13 سالگی زندگی مستقلی داشته و در یک کافه به عنوان گارسون در بالای شهر کار می کرد . شبی که تهیه کننده و کارگردان سریال پدر متوجه شدند بازیگری که برای یکی از نقش های سریال در نظر گرفته بودند قادر به همکاری با آنها نیست ، برای رایزنی و اینکه چه باید بکنند دور هم جمع شدند.

یکی پیشنهاد داد که آن نقش را کامل حذف کنیم . دیگری گفت در این 24 ساعت به جای مانده تا فیلمبرداری شخصی را پیدا کنیم . سومین نفر گفت کار را از جایی دیگر آغاز کنیم تا بازیگری تازه پیدا گردد و چهارمی و ...

هر کدام پیشنهادی داشتند تا اینکه یک نفر در آن جمع گفت : من دختری را میشناسم که در کافه ای که مرتب می روم , گارسون است . از آنهاست که بعید می دانم به پیشنهاد حضور در سینما جواب منفی بدهد ! پس دسته جمعی به آن کافه رفتند و آن خانم را دیدند و پسندیدند و به این ترتیب ریحانه پارسا وارد سریال پدر شد ، فیلم بازی کرد ، مشهور شد ، اینفلوئنسر اینستاگرامی شد ، به ترکیه رفت و مابقی ماجرا را که می دانید !

منبع: رکنا
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4466

به "گارسون بودن ریحانه پارسا در 13 سالگی ! ، شبانه چطور بازیگر شد؟!" امتیاز دهید

1 کاربر به "گارسون بودن ریحانه پارسا در 13 سالگی ! ، شبانه چطور بازیگر شد؟!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارسون بودن ریحانه پارسا در 13 سالگی ! ، شبانه چطور بازیگر شد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید