کومان: ممفیس دپای بازیکن مهمی برای هلند است

به گزارش مجله پریها، هلند در آغاز مقدماتی یورو 2020 پیروز شد بلاروس را 4 بر صفر شکست دهد. ممفیس دپای با زدن دو گل و دادن دو پاس گل ستاره هلند بود.

کومان: ممفیس دپای بازیکن مهمی برای هلند است

کومان: ممفیس دپای بازیکن مهمی برای هلند است

هلند در آغاز مقدماتی یورو 2020 پیروز شد بلاروس را 4 بر صفر شکست دهد. ممفیس دپای با زدن دو گل و دادن دو پاس گل ستاره هلند بود و وینینالدوم و فان دایک، دو بازیکن آماده لیورپول دو گل دیگر تیم شان را زدند.

رونالدو کومان اما با وجود این برد پرگل از بعضی حرکات بازیکنانش راضی نبود و گفت: ما بی دقت بودیم. فکر می کنم نمایش مان سهل انگارانه بود. بیش از همه دوران حضورم در فوتبال، ضربه پشت پا دیدم. اما در دقایق پایانی نیمه اول و در نیمه دوم، شرایط خوب پیش رفت.

سرمربی هلند ادامه داد: بعد از اینکه 1-0 پیش افتادیم، باید منظم تر بازی می کردیم. ما آشکارا بازی را کنترل نکردیم. ما حتی چند شوت را در زمین خودمان، بلوکه کردیم. 1-0 پیش افتادن در دقایق ابتدایی، سناریو ایده آلی بود اما پس از آن، باید آنطور که در نیمه دوم بودیم، بازی می کردیم. نباید فکر کنید که بازی 2-0 است، پس به آسانی پیروز می شویم. این چیزی است که این تیم در جهت پیشرفت باید به آن برسد.

کومان همچنین در تحسین عملکرد دپای گفت: این را هربار گفته ام؛ او بازیکن فوق العاده ای است. شاید او در باشگاهش، در سطح پایین تری باشد اما اگر احساس آزادی کند و اعتماد به نفس داشته باشد، می تواند کارهای زیادی انجام بدهد. ممفیس بازیکن بسیار مهمی برای ماست. او این را در بازی های اخیر نشان داده است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2368

به "کومان: ممفیس دپای بازیکن مهمی برای هلند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: ممفیس دپای بازیکن مهمی برای هلند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید