کولپد m3 در سکوت مطبوعاتی رونمایی شد

به گزارش مجله پریها، شرکت کولپد گوشی جدید خود را در سکوت رسانه ای و بدون هیچ پوشش خبری به صورت رسمی رونمایی کرد.

کولپد m3 در سکوت مطبوعاتی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ، شرکت کولپد (Coolpad) مدتی است در سایه دیگر شرکت های فعال در حوزه فناوری قرار گرفته و فعالیت ننموده است. البته این مسئله می تواند به دلیل رسوایی اخیر این شرکت سر مسئله ثبت اختراع با شرکت شیائومی باشد. هرچند، این مسئله نمی تواند مانع فعالیت کولپد در فراوری گوشی های هوشمند باشد. این شرکت به تازگی گوشی هوشمند m3 را معرفی نموده است. البته این کار را در سکوت کامل مطبوعاتی انجام داده است.

این گوشی در سایت های فروش اینترنتی با قیمت 115 دلار به فروش گذاشته شده اند. این گوشی با این قیمت مناسب دارای یک نمایشگر 5.85 اینچی LCD با رزولوشن 1512 در 720 پیکسل و نسبت تصویر 19:9 است. بریدگی بالای صفحه نمایش این گوشی با اندازه ای قابل تغییر تعبیه شده است اما حاشیه های این نمایشگر به طرز خارق العاده ای باریک هستند. این گوشی 171 گرم وزن دارد که با ابعاد کم و با توجه به سایز صفحه نمایش خود، چشمگیر به نظر می رسد اما در مورد باتری 2800 میلی آمپر ساعتی آن نمی توان این حرف را زد.

m3 دارای یک دوربین دوگانه با قدرت های 13 و 5 مگاپیکسل است که سنسور دوم آن حسگر عمق به حساب می آید. دوربین سلفی این دستگاه دارای لنز 5 مگاپیکسلی به همراه تشخیص چهره و زیباسازی هوش مصنوعی است. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در پنل پشتی خود، جک 3.5 میلیمتری صدا، پورت microUSB 2.0 و صندلی دوگانه سیمکارت است. پردازنده مدیاتک برای کولپد m3 در نظر گرفته شده است که تراشه آن MT6750 با هشت هسته Cortex-A53 است. این گوشی برای اتصال به اینترنت هم از اینترنت نسل چهارم استفاده می نماید. حافظه رم این دستگاه 4 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی آن 32 گیگابایت انتخاب شده است که البته حافظه داخلی آن ازطریق اضافه کردن کارت حافظه microSD بیشتر می گردد.

گوشی کولپد m3 به صورت پیش فرض دارای اندروید 8.1 Oreo است و در رنگ های آبی دریایی و رنگ های روشن ملایم عرضه شده است.

10 گوشی پرطرفدار این هفته (26 نوامبر)

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1903

به "کولپد m3 در سکوت مطبوعاتی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولپد m3 در سکوت مطبوعاتی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید