کنفرانس فلسفه، روانشناسی و انسان شناسی برگزار می گردد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، کنفرانس بین المللی فلسفه، روانشناسی و انسان شناسی پس از کانت تحت عنوان فلسفه: حالت تفکر، راه های بیان در روز 25 آوریل 2019 در مسکو- روسیه برگزار می گردد.

کنفرانس فلسفه، روانشناسی و انسان شناسی برگزار می گردد

موضوعات کلی کنفرانس شامل فلسفه قرن هفدهم / هجدهم، قرن نوزدهم فلسفه، فلسفه قرن بیست و یکم، فلسفه اروپا و فلسفه علوم است. این کنفرانس رویکردهای متنوع به وضعیت معرفت شناختی در علوم انسانی را در دقرن 19 و اوایل قرن بیستم، مورد بحث قرار می دهد. امانوئل کانت شرایط دقیقی را برای پایه گذاری رشته ها به عنوان علوم مشخص کرد.

بر این اساس در قرن نوزدهم تعدادی از علوم ویژه تاسیس و نهادینه شدند. در این فرآیند، مشاهده و توصیف، جمع آوری داده ها و آزمایش نتایج از دیدگاه روش شناختی مورد بحث نهاده شد و استانداردتر شد. در این میان روانشناسی و علوم انسانی (مانند انسان شناسی، زبان شناسی و غیره) چالش برانگیزتر بودند؛ زیرا این امر احتیاج به تعریف مجدد تجربیات انسانی و روش های آنها دارد. توسعه علوم انسانی همچنین به بحث در مورد استقلال و تعامل آن با رشته های متمایز اشاره دارد که در آن فلسفه تمایل به از بین بردن موضوعات سنتی تحقیق خود دارد و در عین حال تحقیقات معرفت شناختی خود را تقویت می نماید و سؤال در مورد اتحاد و تنوع روش ها را مطرح می نماید.

بر اساس این توضیحات و موضوعات کنفرانس علاقمندان می توانند با ارسال آثار خود در این زمینه، در کنفرانس مشارکت کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا انتها روز 10 ژانویه 2019 است.

چکیده آثار به آدرس ایمیل [email protected] ارسال شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://philevents.org/event/show/66774 مراجعه شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2128

به "کنفرانس فلسفه، روانشناسی و انسان شناسی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس فلسفه، روانشناسی و انسان شناسی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید