یاری به جذب حداکثری اعتبارات اشتغال پایدار روستایی آذربایجان غربی

به گزارش مجله پریها، حجت الله مهدیان در ملاقات با استاندار آذربایجان غربی یاری به جذب حداکثری اعتبارات اشتغال پایدار روستایی در استان آذربایجان غربی را از اولویت های کاری این بانک عنوان کرد.

یاری به جذب حداکثری اعتبارات اشتغال پایدار روستایی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون همیشه جزو دو بانک عامل پیروز در امر پشتیبانی از طرح های تکلیفی و اشتغال پایدار روستایی در سال های گذشته بوده است علت سفر خود و بعضی معاونان و مدیران ستادی را نگاه ویژه به استان آذربایجان غربی و جذب صددرصدی منابع اشتغال پایدار روستایی و طرح های ملی و یاری به توسعه استان مطرح کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاری استانداری در تجهیز منابع بانک جهت به پایان رساندن اهداف توسعه ای بانک توسعه تعاون را خواهان شد. در ادامه محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز با ابراز امیدواری از اینکه سفر مدیرعامل این بانک منشأ خیر برای استان می باشد کوشش بیشتر مجموعه بانک توسعه تعاون استان را در پیشبرد توسعه استان جهت تسهیل در اتمام پروژه های استانی را خواهان شد.

همچنین مهدی عیسی زاده نماینده مردم شریف میاندوآب در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز که در این ملاقات حضور داشت با قدردانی از زحمات مجموعه بانک توسعه تعاون نگاه ویژه مدیرعامل این بانک به استان آذربایجان غربی و توجه به ظرفیت های این استان را بااهمیت دانست و از آمادگی کمیسیون متبوع جهت یاری به طرح های توسعه ای در سطح کشوری و استانی به بانک اطلاع داد.

در این نشست نادر صادقی معاون هماهنگی امور مالی استانداری آذربایجان غربی نیز با ارائه آمار طرح های مورد مشارکت بانک توسعه تعاون و بابیان اینکه جلسات آنالیز طرح ها بطور مرتب با این بانک برگزار می گردد، سرعت بخشیدن به تخصیص اعتبارات مصوب شده را عامل مهمی در به نتیجه رسیدن پروژه های معرفی شده به این بانک بیان کرد.

مهدی درستی سرپرست امور شعب بانک توسعه تعاون در استان نیز با ارائه گزارش عملکرد بانک در امسال و تحقق 83 درصدی برنامه اشتغال پایدار روستایی ابراز امیدواری کرد در ماه های به جامانده سال این مهم به صد درصد برنامه اعلامی برسد. خاطرنشان می سازد این نشست در حاشیه سفر مدیرعامل بانک توسعه تعاون و بعضی معاونان و مدیران ستادی این بانک در ارومیه برگزار گردید.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3860

به "یاری به جذب حداکثری اعتبارات اشتغال پایدار روستایی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری به جذب حداکثری اعتبارات اشتغال پایدار روستایی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید