کرمان میزبان 4 رویداد ملی و بین المللی

به گزارش مجله پریها، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری چهار رویداد مهم ملی و بین المللی ورزشی طی اسفند جاری در این استان اطلاع داد.

کرمان میزبان 4 رویداد ملی و بین المللی

علی مرادی، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ، با اعلام اینکه میزبان 4 رویداد مهم ورزشی در استان هستیم، گفت: سه تا از این رویداد ها بین المللی و یکی ملی است.

وی نخستین این رویداد ها را مسابقات بین المللی ربات های جنگجو دانست و گفت: این رقابت ها در دو بخش آقایان و بانوان زیرمجموعه انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک هیئت انجمن های ورزشی استان با حضور 30 تیم از استان های کشور و دو تیم از هندوستان از 6 اسفند جاری در سالن فنی و حرفه ای واقع در بلوار جمهوری شروع شده است و تا 9 اسفند ادامه دارد.

مرادی اضافه کرد: تور بین المللی دوچرخه سواری ولایت، بعد از 10 سال، 11 تا 14 اسفند جاری با حضور 5 کشور خارجی در کرمان برگزار می گردد.

وی یادآور شد: نخستین دوره مسابقات بین المللی کاراته نیز 16 و 17 اسفند جاری در دو بخش بانوان و آقایان در سالن کوشش کرمان برگزار می گردد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مسابقات چندجانبه کشتی، جام استاد اکبر ایرانمنش از مفاخر کشتی ایران و دنیا، برای اولین بار است به میزبانی کرمان برگزار می گردد.

مرادی اضافه کرد: این رقابت ها با حضور 10 استان کشور 8 تا 10 اسفند جاری به میزبانی کرمان در سالن فجر برگزار می گردد.

وی با اعلام اینکه همواره در انجام رقابت های ملی و بین المللی ارگان های ذیربط حداکثر همکاری را با اداره کل ورزش و جوانان داشته اند، ضمن تشکر و قدردانی، از آن ها خواست: در رقابت های پیش رو مانند گذشته همراه و همگام با اداره کل ورزش و جوانان به منظور میزبانی شایسته گام بر دارند و در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده گردد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2318

به "کرمان میزبان 4 رویداد ملی و بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان میزبان 4 رویداد ملی و بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید