در فاصله دوماه مانده تا قهرمانی آسیا 2019، دو رکابزن قید تیم ملی را زدند

به گزارش مجله پریها، دو رکابزن ملی پوش دوچرخه سواری سرعت ایران با وجود دعوت مجدد به اردوی تیم ملی، تصمیم گرفتند مدتی از این تیم دور باشند و قید حضور در قهرمانی آسیا 2019را زدند.

در فاصله دوماه مانده تا قهرمانی آسیا 2019، دو رکابزن قید تیم ملی را زدند

به گزارش خبرنگاران، پس از تغییراتی که در کادر فنی تیم ملی دوچرخه سواری پیست ایجاد شد، اولین اردوی تیم ملی سرعت برای حضور در قهرمانی آسیا 2019 که دی ماه امسال در اندونزی برگزار می گردد، شروع خواهد شد. در این اردو شش نفر دعوت شده اند که دونفر از ملی پوشان تصمیم گرفته اند قید قهرمانی آسیا را بزنند از این رو در اردو شرکت نخواهند کرد.

علی عسگری: از لحاظ روحی احتیاج به استراحت دارم

علی علی عسگری در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تصمیمش مبنی بر شرکت نکردن در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت برای حضور در قهرمانی آسیا 2019 اعلام کرد: تصمیم گرفتم چند ماهی به کارهای خودم برسم. با توجه به این که در بازی های آسیایی نتیجه مدنظرم را نگرفتم، از لحاظ روحی احتیاج به استراحت دارم. از طرفی حدود دوماه بیشتر تا قهرمانی آسیا 2019 باقی نمانده و فکر نکنم به آن مسابقات برسم، شرایط هم به گونه ای است که تیم های دیگر خیلی کار می نمایند و شرایط برای ما سخت تر شده است.

او در پاسخ به این پرسش که فکر نمی نماید با نیامدن او و خادمی، تیم ملی سرعت برای قهرمانی آسیا ممکن است با کمبود نفرات روبرو گردد، توضیح داد: جوان ها هستند و آنها هم کوشش خود را می نمایند. امیدوارم تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد و موفقیتش آرزوی ماست اما با توجه به شرایطی که تیم های ژاپن، کره، مالزی و حتی تایلند دارند، ما عقب افتاده ایم و حتی کشورهای دیگر هم دارند به ما می رسند و به نظرم باید فکر اساسی گردد.

رکابزن ایران ادامه داد: قبل از بازی های آسیایی تاندون دستم پاره شد اما با هر شرایطی بود که خودم را رساندم به هر حال وقتی نتیجه نگرفتم از لحاظ روحی بهم ریختم و به همین دلیل هم تصمیم گرفتم مدتی از تیم ملی فاصله بگیرم تا خودم را دوباره آماده کنم. این که به قهرمانی آسیا بروم و دست خالی برگردم علاوه بر فدراسیون به ما ورزشکاران هم فشار وارد می گردد. از این رو تصمیم گرفتم اگر خواستم برگردم حداقل با قدرت برگردم. فدراسیون هم دارد کوشش خود را می نماید تا اگر مسئله ای در این راه است، آن را رفع کند.

خادمی: دلگرمی برای ادامه کار را ندارم

احسان خادمی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا و طلای بازی های داخل سالن آسیا در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص خداحافظی از تیم ملی دوچرخه سواری اظهارکرد: با توجه به مسائل فراوان و نداشتن حامی مالی و همچنین شغل، تصمیم گرفتم از تیم ملی خداحافظی کنم. رشته دوچرخه سواری بسیار هزینه بر است و واقعا خودم به تنهایی از عهده این هزینه ها برنمی آیم. من احتیاج دارم که یک اسپانسر از من حمایت کند، چیزی که فاقد آن بوده ام و این موضوع واقعا به من فشار وارد کرد و به همین دلیل تصمیم گرفتم فعلا در اردوهای تیم ملی شرکت نکنم. این ملی پوش دوچرخه سواری تاکید نمود: من با شخص خاصی مشکل ندارم و تنها خواهان حل مسائل مالی و شغلی ام بوده ام که طی این سال ها رفع نشده اند. من همیشه دغدغه ام خوب تمرین کردن و در خدمت تیم ملی بودن، بوده است ولی واقعا اکنون دلگرمی برای ادامه این کار ندارم زیرا کسی پیگیر حل مسائل من نبوده است.

وی اعلام کرد: من می خواهم راه را برای جوان ترها باز کنم و امیدوارم این بازیکنان جوان بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی و آسیایی کسب نمایند و امیدوارم مسئولان به نفرات بعدی بهتر یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1613

به "در فاصله دوماه مانده تا قهرمانی آسیا 2019، دو رکابزن قید تیم ملی را زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در فاصله دوماه مانده تا قهرمانی آسیا 2019، دو رکابزن قید تیم ملی را زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید