کار ایران در لیگ ملت های والیبال با باخت آغاز شد

به گزارش مجله پریها، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در لیگ ملت های 2021 از ساعت 15:30 امروز آدینه در زمین شماره یک سالن فیرا شهر ریمینی کشور ایتالیا به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خود.

کار ایران در لیگ ملت های والیبال با باخت آغاز شد

ولادیمیر آلکنو در اولین بازی رسمی خود با تیم ملی از محمد وادی، امیر غفور، محمد موسوی، علی اصغر مجرد، میلاد عبادی پور، میثم صالحی و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) برای آغاز بازی استفاده کرد. سرماخوردگی و غیبت سعید معروف، پاسور و کاپیتان تیم ملی ایران در همین بازی اول، دست آلکنو را برای تغییر تاکتیک احتمالی بست و وادی تنها گزینه او برای بازیسازی بود. ملی پوشان ایرانی که بعد از حدود 2 سال و بدون بازی تدارکاتی کنار هم جمع شده بودند در ست نخست، ناهماهنگ و نه چندان قدرتمند نشان دادند و 25 بر 19 شکست خوردند. حملات سرعتی پاس های دوبله وسط، عمده تاکتیک های اجرا شده به وسیله پاسور ژاپن در ست نخست بود.

تیم ایران در ست نخست 12 امتیاز از اسپک، یک امتیاز مستقیم از دفاع روی تور و 3 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. ژاپنی ها هم 14 امتیاز از اسپک، 2 امتیاز مستقیم از سرویس و 6 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

پوریا فیاضی در ابتدای ست دوم، جایگزین میثم صالحی شد تا دریافت های نخست تیم ایران و در پی آن، تنوع بازی سازی وادی، بیشتر گردد. ملی پوشان ایران در این ست، تسلط بیشتری بر بازی پیدا کردند و اسپک ها و دفاع های به مراتب موثرتری انجام دادند. وقت استراحت فنی دوم این بازی با امتیاز 16 بر 15 به سود ایران به دست آمد. با این حال، اشتباهات بازیکنان ایران بیشتر از حدی بود که باعث پیروزی آنها گردد. نتیجه ست دوم 25 بر 22 برای ژاپنی ها بود.

تیم ایران در انتها ست دوم 26 امتیاز از اسپک، 8 امتیاز مستقیم از دفاع روی تور و 5 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. ژاپنی ها هم 26 امتیاز از اسپک، 5 امتیاز مستقیم از سرویس و 16 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

رضا عابدینی در ابتدای ست دوم بازی، به علت بالابودن دمای بدنش (38 درجه) تا معین شدن نتیجه تست کرونا به اتاق ایزوله رفت. نتیجه تست آنتی ژن او که در ابتدای بازی گرفته شده بود، منفی بوده ولی به علت داشتن تب 38 درجه روانه اتاق ایزوله شد تا تحت آزمایش PCR قرار بگیرد.

بازیکنان ایران در ست سوم، عملکرد بهتری داشتند و نمایش به نسبت خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما نتوانستند فزونی خود را حفظ نمایند و در نهایت 26 بر 24 شکست خوردند.

تیم ایران در انتها بازی 26 امتیاز از اسپک، 8 امتیاز مستقیم از دفاع روی تور و 5 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. ژاپنی ها هم 26 امتیاز از اسپک، 5 امتیاز مستقیم از سرویس و 16 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4292

به "کار ایران در لیگ ملت های والیبال با باخت آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار ایران در لیگ ملت های والیبال با باخت آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید