پیکاپ L7 پلاس؛ محصول چینی و نو دیار خودرو

به گزارش مجله پریها، با توجه به قیمت 800 تا 985 میلیونی رقبای چینی، احتمالا پیکاپ دیار L7 پلاس نیز با ارقام زیر یک میلیارد تومان به بازار عرضه می گردد. جالب است بدانید که نسخه دستی با پیشرانه دیزلی این پیکاپ در بازار های جهانی به قیمت 14 هزار دلار معادل 550 میلیون تومان فروخته می گردد.

پیکاپ L7 پلاس؛ محصول چینی و نو دیار خودرو

خبرنگاران | تصاویر منتشر شده از پیکاپ L7 پلاس، نشان می دهد که دیار خودرو میخواهد این محصول شرکت KEYTON چین را در زیر برند خود خود یعنی ایساتیس موتور مونتاژ و عرضه کند. پیکاپ دو دیفرانسیلی که قرار است اوایل سال 1402 وارد بازار خودرو گردد. اما هنوز به شکل رسمی مونتاژش از سوی دیار خودرو اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگاران ، دیار خودرو پیش از این پیکاپ هایی همانند Deer، وینگل 3 و وینگل 5 را مونتاژ و عرضه نموده است و امیدوار تا با پیکاپ جدیدش سهم بزرگتری از بازار بگیرد. هر چند در طول سال های اخیر پیروز به شکست رقبای چینی خود در بازار نشده است.

در خصوص قیمت این خودرو نیز دیار خودرو هنوز محدوه ای اعلام ننموده است، اما با توجه به قیمت 800 تا 985 میلیونی رقبای چینی، احتمالا پیکاپ دیار L7 پلاس نیز با ارقام زیر یک میلیارد تومان به بازار عرضه می گردد.

جالب است بدانید که نسخه دستی با پیشرانه دیزلی این پیکاپ در بازار های دنیای به قیمت 14 هزار دلار معادل 550 میلیون تومان فروخته می گردد.

شرکت چینی KEYTON مدعی است که تا به امروز این پیکاپ را به حدود 20 کشور دنیا از جمله بولیوی، میانمار، فیلیپین، مصر نیجریه صادر نموده است.

مشخصات فنی پیکاپ دیار L7 پلاس

پیکاپ دیار L7 پلاس به یک پیشرانه 2.4 لیتری مجهز است که KEYTON آن را از کمپانی میتسوبیشی دریافت نموده است. موتوری که قادر است قدرتی معادل 150 اسب بخار با گشتاور 230 نیوتن متر را فراوری کند. قدرت فراوریی نیز به وسیله یک جعبه دنده 6 سرعته دستی به چهار چرخ خودرو منتقل می گردد.

بعلاوه این پیکاپ به چرخ های 265/65R17 تجهیز شده و زاپاس نیز از نوع رینگ استیل فول سایز است.

البته خودروساز ایرانی میخواهد در گام بعدی نسخه های دیزلی، توربو و جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک را هم در بازار داخلی عرضه کند.

پیکاپ دیار L7 پلاس از چه امکاناتی برخوردار است؟

طبق اعلام کمپانی چینی KEYTON، پیکاپ دو دیفرانسیل L7 پلاس از امکاناتی همانند سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی دستی، تریم داخلی چرم مصنوعی، سیستم کنترل فشار باد تایر ها یا TPMS، فرمان کمکی برقی، دوربین عقب، دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل آغاز حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سنسور باران، صندلی برقی راننده گرمکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی، سیستم ترمز کمکی EBA و... بهره می برد.

منبع: فرادید
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4749

به "پیکاپ L7 پلاس؛ محصول چینی و نو دیار خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکاپ L7 پلاس؛ محصول چینی و نو دیار خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید