پیشنهاد قطری هم به رونالدو رسید

به گزارش مجله پریها، هفته گذشته بود که روزنامه الشرق الاوسط با انتشار خبری مدعی شد باشگاه النصر عربستان پیشنهاد قراردادی سه ساله به ارزش 225 میلیون یورو به کریستیانو رونالدو ارائه نموده است. حالا خبر می رسد که یک باشگاه قطری هم شرایط فوق ستاره پیشین تیم های رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس را زیرنظر دارد. روزنامه الشرق قطر در این راستا مدعی شد؛ باشگاه الریان در حال آماده سازی خود برای ارائه پیشنهادی قابل توجه به رونالدوی 37 ساله است. طبق این گزارش؛ انتظار می رود این پیشنهاد پس از جام جهانی 2022 قطر به برنده پنج توپ طلا ارائه گردد.

پیشنهاد قطری هم به رونالدو رسید

در جریان بازی آدینه شب تیم ملی فوتبال پرتغال مقابل کره جنوبی در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، صحنه ای به وسیله دوربین ها به ثبت رسید که خانواده رونالدو در کنار شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر در حین گفتگو هستند. پیش از این بازیکنان نامداری در خاتمه دوران فوتبالی خود در لیگ ستارگان قطر بازی نموده اند که مهمترین آنها ژاوی هرناندس، خامس رودریگس و ساموئل اتوئو بوده اند.

اخیراً نشریه انگلیسی سان هم گزارش داده بود که رونالدوی 37 ساله همچنان در پی بازی در لیگ قهرمانان اروپاست و با باشگاه النصر هم توافقی ننموده و در حال حاضر تمرکز خود را روی تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2022 قطر گذاشته است.

کریستیانو رونالدو که بحث پیوستن او به تیم هایی همانند پاری سن ژرمن، چلسی و نیوکاسل مطرح است، تابستان 2021 پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت. او در فصل اول حضورش در این تیم در 39 بازی آمار 24 گل زده را از خود برجای گذاشت، اما این فصل اوضاع برایش به خوبی پیش نرفت و در مجموع در 16 بازی تنها سه بار پیروز به گلزنی شد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 آذر 1401 بروزرسانی: 14 آذر 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4743

به "پیشنهاد قطری هم به رونالدو رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد قطری هم به رونالدو رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید