پیشرفت 90 درصدی ادامه همت تا کرج، پروژه نیازمند تزریق مالی است

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی نجفی صبح شنبه در بازدید از روند تکمیل اتوبان همت در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: این پروژه اهمیت زیادی برای کشور به خصوص شهروندان البرزی دارد.

پیشرفت 90 درصدی ادامه همت تا کرج، پروژه نیازمند تزریق مالی است

وی به بازدیدهای مستمر از این پروژه اشاره نمود و اضافه کرد: نسبت به آخرین بازدیدی که به همراه مدیران کل مربوطه و دیگر همکارانمان از مراحل اجرای داشته ایم پیشرفت بالایی حاصل گردیده است.

استاندار البرز پیشرفت کنونی پروژه تکمیل آزادراه همت را بیش از 90 درصد عنوان نمود و اضافه کرد: این پروژه دیگر معارض جدی ندارد و تنها در خصوص تزریق منابع مالی برای آن و پیشبرد سریع تر کار یکسری تنگناهای مالی وجود دارد.

نجفی شرح داد: اقدامات لازم برای تزریق بودجه به پروژه ادامه اتوبان همت تا کرج در حال اجرا است تا تأمین بخشی از این تزریق مالی که موردنیاز است، انجام گردد.

وی اظهار امیدواری کرد که مشاور، پیمانکار و شرکت مجری پروژه به خوبی و با همین سرعت به کار خود ادامه دهند و تا قبل از اتمام امسال این پروژه به بهره برداری برسد.

استاندار البرز گفت: خوشحال هستم که علیرغم تنگناهای مالی کار به خوبی پیش رفته است و در این میان مشکلاتی هم که برای همکاری اداره های کل استان در خصوص پیشبرد این پروژه وجود داشته است حل گردیده و به سوی مراحل نهایی برای بهره برداری از آن پیش می رویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1227

به "پیشرفت 90 درصدی ادامه همت تا کرج، پروژه نیازمند تزریق مالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 90 درصدی ادامه همت تا کرج، پروژه نیازمند تزریق مالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید