پنجمین طلای کاروان ورزشی ایران

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، در اولین روز از رقابتهای دو و میدانی چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی سبحان طاهرخانی ملی پوش پرش طول ایران به مصاف 8 رقیب از کشورهای تایلند (2نفر)، قزاقستان (2نفر)، سوریه، کویت، ویتنام و تاجیکستان رفت که توانست در اولین پرش با ثبت رکورد 6 متر و 99 سانتی متر قدرت خود را به رخ حریفان کشیده و در صندلی نخست قرار گیرد.

پنجمین طلای کاروان ورزشی ایران

وی در دومین پرش خطا کرد، در سومین پرش به رکورد 7 متر و 4 سانتی متر رسید تا فاصله خود را ازحریف اصلی خود یعنی پرنده سوری که 6.98 پریده بود بیشتر کند.

سبحانی در چهارمین پرش بهترین رکورد خود را به ثبت رساند و توانست با پرشی 7 متر و 28 سانتی متری مدال طلای خود را قطعی کند، رکوردی که حریفانش را نیز به تشویق واداشت.

بعد از پرش پنجم پرنده ها به دلیل وزش شدید باد و بارش باران مسابقات برای پرش ششم و نهایی برای دقایقی تعطیل شد.

طاهرخانی 22 ساله که با راهنمایی احمد یزدانیان در این مسابقات حضور داشت اولین طلای دو و میدانی و پنجمین طلای کاروان ورزشی ایران در این دوره از بازیها را بدست آورد.

پس از طاهرخانی ورزشکارانی از سوریه و تایلند با 6.98 و 6.96 به ترتیب عناوین دوم و سومی را به خود اختصاص دادند و مدالهای نقره و برنز را بر گردن آویختند.

چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیایی از 23 آبان ماه تا 4 آذر در پوکت تایلند برگزار می گردد. کاروان ورزشی ایران در این دوره با 85 ورزشکار در 18 رشته شرکت نموده است.

مدال طاهر خانی هجدهمین مدال کاروان ورزش ایران در این رقابت ها بود.

مدال های ورزشکاران ایران در این دوره از بازی ها:

طلا: قنبرعلی قنبری (کوراش)، حمید نادری، کامران حسینی و جابر صادق زاده (کشتی)، سبحان طاهرخانی(دو و میدانی)

نقره: احسان کریمیان (سامبو)، احمد عیدی، امیرحسین خادمیان و محمد منصوری داور (جوجیتسو)، تیم ملی فوتوالی و هادی قدیمی و علی دهقانی فرد(کوراش)

برنز: یوسف کریمیان (سامبو)، سیدعلی اصغر دوکوهکی ، ایرج امیرخانی (جوجیتسو) ، الیاس علی اکبری و حمید قلی حسنقه(کوراش) و تیم ملی سپک تاکرا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2872

به "پنجمین طلای کاروان ورزشی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین طلای کاروان ورزشی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید