پلاک قرمزها در ساعات غیر اداری جولان می دهند

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، سرگرد حشمت رحیمی عصر شنبه در جلسه شورای ترافیک پلدختر گفت: تردد خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری در سطح شهر علاوه بر تضعیف حقوق بیت المال بر اساس ماده پنج آیین نامه هدایت و رانندگی در رابطه با نحوه استفاده از این خودروها ممنوع است.

پلاک قرمزها در ساعات غیر اداری جولان می دهند

وی اضافه نمود: با توجه به این که خودروهای دولتی بدون مجوز در ساعات غیر اداری در سطح شهر پلدختر به تردد می پردازند؛ ضروری است فرمانداری پلدختر در این رابطه تدابیری بیاندیشد یا اینکه به آنها مجوز تردد بدهند و لیست آنان را به پلیس راهور ارائه دهند تا تعیین گردد چه تعداد از مدیران حق استفاده از این خودروها را در این ساعات دارند.

جانشین اداره هدایت و رانندگی پلدختر گفت: با توجه به این که برخی مدیران ادارات همراه خانواده با خودرو دولتی در سطح شهر تردد می نمایند علاوه بر ممنوعیت در ساعات غیراداری باعث گلایه مندی شهروندان نیز گردیده است.

سرگرد رحیمی اضافه نمود: چنانچه مدیری یا کارمند اداره ای بدون مجوز در ساعات غیر اداری در سطح شهر با خودروی دولتی تردد داشته باشد بدون هیچگونه اغماضی پلیس بر اساس قانون با فرد خاطی برخورد جدی خواهد نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قدمت ساختمان پلیس راهور حدود 50 سال است و در شان مردم شهید پرور شهرستان پلدختر نیست و باید در این زمینه تدابیری اندیشیده گردد.

جانشین اداره هدایت و رانندگی پلدختر اضافه نمود: ساختمان اجاره ای از طریق شهرداری برای برگزاری آزمون به اداره هدایت و رانندگی پلدختر اختصاص داده شد که به دلیل عدم پرداخت کرایه ماهیانه بیش از پنج میلیون ریال توسط شورای شهر، مالک ساختمان را پس گرفت و متاسفانه هم اکنون این اداره مکانی برای برگزاری آزمون ندارد.

سرگرد رحیمی به موضوع پارک خودروها در جلوی مغازه ها نیز اشاره نمود و گفت: برای برون رفت از این مشکل ضروری است اتاق اصناف مغازه داران را متقاعد کند تا خودرو خود را جلوی مغازه پارک ننمایند یا این که پارکبان در شهر راه اندازی گردد

وی اعلام نمود: با توجه به آغاز فعالیت مراکز آموزشی که با افزایش سفرهای درون شهری و تراکم ترافیک همراه است؛ به منظور جلوگیری از بروز ترافیک برای تردد دانش آموزان و دانشجویان، پلیس هدایت و رانندگی به اتفاق همکاران نیروی انتظامی شهرستان احتیاج به هماهنگی و تعامل با یکسری نیروها و سازمان های برون سازمانی دارد تا بتوان از توان سازمانی آنها بهره کافی را برد.

جانشین اداره هدایت و رانندگی پلدختر با بیان اینکه برخی سرعتکاه ها که در سطح شهر احداث می گردد استاندارد لازم را ندارند و پس از مدتی متلاشی می شوند، اضافه نمود: برطرف موانع و نواقص به وسیله نصب انواع تابلوهای هدایت و رانندگی و خط کشی گذرگاه های عابر پیاده یکی از برنامه های پلیس راهور است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1224

به "پلاک قرمزها در ساعات غیر اداری جولان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلاک قرمزها در ساعات غیر اداری جولان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید