پشت پرده جنجال در رختکن استقلال و اخراج دانشگر فاش شد خبرنگاران

به گزارش مجله پریها، گفته می گردد مربی گلرهای استقلال بعد از بازی صحبت عجیبی به دانشگر گفته که مدافع استقلال از این صحبت به شدت ناراحت شده و با ناراحتی رختکن تیمش را ترک نموده است.

پشت پرده جنجال در رختکن استقلال و اخراج دانشگر فاش شد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از سرانجام ملاقات استقلال و پیکان فرهاد مجیدی مدافع گلزن تیمش را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داد تا معین گردد رختکن استقلال اتفاقات عجیبی را تجربه نموده است.

ظاهرا بعد از جر و بحث دانشگر با اسماعیلی در بین دو نیمه، مدافع آبی پوشان از هافبک تیمش عذرخواهی می نماید و مدعی می گردد به دلیل فشار بالای بازی از اسماعیلی ناراحت شده است اما در سرانجام بازی این بهزاد غلامپور بود که در اخراج دانشگر نقش داشته است.

گفته می گردد مربی گلرهای استقلال بعد از بازی صحبت عجیبی به دانشگر گفته که مدافع استقلال از این صحبت به شدت ناراحت شده و با ناراحتی رختکن تیمش را ترک نموده است. این بازیکن بلافاصله بعد از خروج از رختکن هم با یک طرفدار جر و بحث کرد تا معین گردد او با مربی دروازه بان های آبی پوشان بحث نموده است.

همین مساله باعث شد تا مجیدی در حمایت از دستیارش دانشگر را از حضور در تمرینات منع کند اگر چه این بازیکن 4 کارته است و خود به خود به بازی آینده مقابل ماشین سازی نمی رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4043

به "پشت پرده جنجال در رختکن استقلال و اخراج دانشگر فاش شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده جنجال در رختکن استقلال و اخراج دانشگر فاش شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید